Yazdıkları rolü çıkıp oynadık
Sahte dünyanın sahte sahnesinde
Onların istediği gibi yaşadık
El âlem ne der laf gelmesin diye
Hani nerde özgürlüğün tanımı
Sensiz özlem içindeyim
Ömür boyu seninleyim
Sen yanımda yoksan eğer
Bu dünyayı neyleyeyim
Her yan dolu çiçekle gül
Sana gelen uçuşlarımda,
Hep radarlara yakalandım.
Japon kamikaze pilotlarıyla boğuştum.
Dünyanın bugüne kadar görmediği,
En büyük meydan savaşlarına girdim.
Ama yinede sustum.
Sonbahar vakti düşerken yapraklar
Sana benzettiğim bir ayrılık var
Keder etme bir gün güllerin açar
Bahara çıkan nice hazanlar var
Karlar yağdı duman çökmüş dağlara
Kor görünce kaçıp gitme
Bir söndüren yok mu sandın
Yalnız kalıp naçar düşme
Bir dost bulunmaz mı sandın
Öyle küskün öyle keder
Yine bir savaşın ortasındayım
Üstelik bir ittifakımda yok
Onlarca düşmana karşı tek başınayım
Nelerle savaşıyorum bir bilsen
Kimi zaman yeniliyor
Kimi zamanda zaferle çıkıyorum
Sen Ay Ben Yıldız
Dolunayı ilk kez bu denli yakın gördüm
Karanlık geceme, gün gibi nur saçıyor
Seyrettiğim her an kalbimde hüznü gördüm
Sanki bütün kederini, bana yüklüyor
Uykumun apansız bir vaktindeyken
Senin adınla sıçradım sevgilim
Keşke hiç uyanmasaydım, bu düşten
Sensiz saadet ne zormuş sevgilim
Hissettiklerim dökerim deftere kâğıda
Özlemi sevgiyi satırlarım fısıldar
Yüreğim deki nağmeyi duyup duymasa da
Her sessizlikte seni bağıran çığlığım var
Gün aydınlığında sevdim seni.
Ayın geceyi erittiği mum ışığında,
Enginlere açılan sevdam;
Çırpınıp dururdu,
Bir köşe yalnızlığında
Sen hangi gecenin,




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!