Antoloji. Com Sitesindeki değerli, duygusal ve yüreği güzel insanlar, uzunca bir ayrılıktan sonra yeniden sizlerle beraber olmanın mutluluğu içinde bu günden itibaren eski ve yeni şiirlerimi yine sizlerle paylaşacağım.
Umarım, sayfalarınızda yer bulurlar.
En iyi dileklerim sizler için, saygı ve sevgilerimle
Selamını aldım, sağ ol sevgilim
Demek ki vefasız değilmişsin de
Ben anlayamadım, kusura bakma
Kusura bakma sen, canım sevgilim.
Olmayacağını bildiğim halde
Farklılığının farkında olduğumun farkındasındır sanırım,
Seninle yatıyor seninle kalkıyorsam; yazık değil mi bana! ?
Benim sana yakınlığımla senin bana uzaklığın çok farklı,
Sensizliğin girdabında dibe vurursam; yazık değil mi bana! ?
Seni hiç düşünmemişsem
Kendimi hiç mi hiç düşünmediğimin
Farkında bile değildim
Ta ki sen hatırlatıncaya kadar...
Geçen zamanı
Bir sevgi yeşertmişsen içinde, kurutamazsın
Arada bir acı çeksen bile, unutamazsın...
Hayallerine emredemez, yasak koyamazsın
O, sensiz olabilse de; sen, onsuz olamazsın!
Erişilmeze erişmek
Ulaşılmaza ulaşmak
Yaşam süresince
Amaçlanılabilmeli ki
Başarılı olunabilsin! ...
Ne haberini ne de selamını
Beklediğim kimim kimsem yok benim
Yalnız değilim yaradan sahibim
Derdim dileğim temennim var benim
Bin bir derdimi anlatabilecek
Nereye gittiğini kimselere söylemesen de
Bu senin halinden belli olacak
Ya güzel bir rüya alemine dalacaksın
Ya da beti benzin solacak
Uzun ince bir yolun bir adım ötesinde
Aklımız sıra çok sıkça bir şeyler başardığımızı sanıyor,
Kainatın doğasını, doğanın da dengesini bozuyoruz!
Kendimizce pek akıllı geçiniyor, birbirimizi sınıyor,
Yine de; yine yine aldanan ve aldatılan biz oluyoruz!
Ne için, neden ve nasıl her şey bu kadar karman çorman oluyor,
Bunca kafa yormalara rağmen, işin içinden çıkamıyoruz!
Çok bekledik, daha fazla bekletme
Sabaha kadar ardı ardına
Unuttuğum zevkleri tattır bana
Yaşattığın kadar yaşa benimle...
İlk günden son saat, son ana kadar




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!