Güneş misin, ay mısın, yıldız mısın
Sana bir türlü ulaşamıyorum.
Deniz misin, dağ mısın, orman mısın
Düşünürken üşüyor, titriyorum.
Belki; harıl harıl yanan ateşsin
Bu akşam bir gece bir an da olsa
Beni dinle omzuma baş koy dinlen
Bırak dışarda fırtınalar kopsun
Sen baharı yazı bir güzel yaşa
Teninin sıcaklığını hissettir
Sana kavuştuğumda...
İşte o an!
Mutluydum! Daha mutlu olamazdım
O ana kadar hayalimdeydin, arardım
Arasam da bulup saramazdım
Seni sardığımda...
Hayalle gerçeği iç içe yaşamana rağmen
Yeni yeni hayaller kuramıyor
Yine yine yaşayamıyorsan
İstesen de istemesende
Sonun başlangıcına gelmişsin demektir!
Hayal de olsan iyiki varsın;
Seni çok ama çok seviyorum.
Sevgi bazen de acı vermeliki;
Sevebilmek bir anlam taşısın.
10.09.2006
Birlikteki o eski güzel günleri
İster misin bu akşam yine analım
Unutamadığım o güzelliğine
Sabaha dek kadeh kaldıralım?
Bütün gece ayni yastığa baş koyalım
Kendimden kaçamıyorum ki;
Senden kaçabileyim!
İliğime, kemiğime işlemişsin,
Sen bendesin, ben seninleyim.
Dünyayı gözlerinin içine sığdırmıştım
Gerçek yaşantım, hayal gücüm, mutluluğumdun
Seni senden çok severken; şimdi sensiz kaldım
Madem ki her şeyi birlikte paylaşacaktık
Kendimi kaybetmemeli, sakin olmalıyım
Seni bana uzun süre hasret bırakamam
Seni ne kadar çok sevdiğimi
Söylememe gerek var mı?
Halimden belli değil mi?
İçinde bulunduğum durumda
Beni sen de anlamazsan
Söyle; kim anlayacak ki! ?
Ellerinde ellerim
Gözlerinde gözlerim
Seninle olduğum gün
Yeniden doğduğum gün!
Dudağında dudağım




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!