Ne bir işe yarar, ne de çözüm olur,
Tek taraflı sabır ile gayret.
Sevenin gözü kör, kulağı sağır olduğuna göre;
Saflığın da bu kadarına hayretki; hayret!
26.09.2006
Seni her şeyin üstünde tutuyor olup
Seni görememek, sana dokunamamak
Seninle sevişememek acı veriyor olsa da
Ardı ardına yaşadığım depremler
Aklına sığmasa, havsalan almasa da
Sen, hayallerimin de ötesindesin
Öpücük kondurduğum dudaklara
Bakarken daldım gittim uzaklara
Bir an tadını alır gibi oldum
Oysa gece ben sensiz uyuyordum.
Çılgınlıklarımızın hatırına
Unuttuğun beni,
Günün birinde;
Bir an olsun,
Hatırlarsan eğer;
Mezarıma gel!
Beni unuttuğun o andan beri,
Varlığına inandığım
Meleği ben tanımadım
Seni görünce şaşırdım
Yer yüzü meleği sandım.
Cana yakın şirin tatlı
Kiminin karnı aç
Kiminin tok
Doğmadan ölen çok
Ölüp de doğan yok
Kula köle olduk
Gerçeği bilen yok!
Ne ondan ne bundan, fayda varsa
Yine sana senden
Algılayamadığın, hissedemediğin
Kararsızlık ve karamsarlığa rağmen! ..
Senin yüzünden
Mevsimler değişti
Yaz, kış oldu
Gül boynunu eğdi
Gönüller soldu
Daha ne olsun?
Kendimi düşünmüyorum diye
Yalnızlığa itiliyorum!
Vatanımı, milletimi seviyorum diye
Düşman ilan ediliyorum!
Gücüm yetmiyor diye
Yargısız infaz ediliyorum!
Kor kor alev alev ateş almışsa
Böyle bir yangını su da söndürmez
Toprak bir damla suya hasret kalmışsa
Susuzluğunu yağmur da gidermez
Hiç farkedermi ki yaz kış bahar güz




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!