Beraberliğimiz sonu karanlık
Bir beraberlikti bitti mi dersin?
Bir ömür yerine birkaç güzel gün
Yaşanacak ömre yetti mi dersin?
Her işin bir sonu vardır diyorlar
Bu yıl; dakika dakika, an be an
Mutluluğu yaşayalım birlikte.
Yıllar yılları kovalasın tamam da;
Biz, yine de biz olarak kalalım...
Yıllar! Bizi bizden alamasınlar! ...
Seninle göz göze geldiğimiz o an
Başını öne eğmek zorunda kalma
Sözünün eri ol, dimdik ayakta dur
Hayatın boyunca bana mecbur olma
Sen, sana yakışanı yap; gören görür
Yolun açık olsun; Kendine iyi bak...!
Nasıl da inandım sana.
Sen kim sevmek kim!
Bir zavallısın sen.
Kim ve ne olduğunu bilmeyen.
Savuruyor seni
En ufak bir rüzgar,
Hızlı sağanak tez geçermiş; geçerse geçsin
Hicran yaşları boşalmayacak gözlerimden
Hicap duymayacağım yaşadığım sürece
Bu ani ayrılığın müsebbibi ben değilim...!
Değiştim demekle, değişilebilse
Ve herkes değişse...
Değişimin ve değişmenin
Ne anlamı olabilir! ?
Düşünmelisin, düşünülmesende
Hayatta olduğun sürece
Düşünülen olmak yerine, düşünen olmak
Varoluşunun nedeni olmalı!
Beni tanıman için
Bu gün
Bu gece
Şu an
Şu saate kadar
Bütün zamanlar senindi
Diş batıramadın diye,
İç geçirmek niye?
Aradığını bulamasanda;
Aranılan olmak,
Güzel değil mi?
Hiç olmazsa;
Ne siz sorun, ne de ben söyleyeyim
Neden böyle üzgün, benim bu halim
Yer yüzü, gök yüzü, fark etmiyor ki;
Tutunamıyorum, boşluklardayım.
Suçlanacak biri varsa, o, benim




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!