Birgün birini seversen eğer,
Ki; sevmelisin.
Korkma, sıkılma, delicesine sev,
Şımartabildiğin kadar şımart onu.
Mutluluğun anahtarını sevdiğine sun,
Sun ki;
Ölmemek için; doğmamış olmak lazımdı!
Ölüm olmasa; Yaşam anlamsızlaşırdı!
Dün yoktuk
Bugün varız
Yarın
Yine yok olacağız
Bizden
Geriye ne kalacak
Bugün bana yaşattıklarını,
Dilerim; bir gün sen de yaşarsın.,
Dünyanın kaç bucak olduğunu
Belki o zaman anlarsın.
Dilin, damağın kuruduğunda;
Ölecek gibi olur,
Ölümü
Ancak ve ancak
Ölen bilir!
Acısını çeken
Ardında kalanlar olsa da;
Ateş, düştüğü yeri yakar!
Birşeylerin değiştiğini biliyorum
Ama çok şey sandığımdan da
Daha çok değişmiş
Yaşananlar ortada!
Seni çekemiyor olabilirler
Elimde avucumda
Tutamıyorum seni
Ne var ki
Yüreğimdende söküp
Atamıyorum seni
Gündüz aydınlığım gece ışığım
Hayattın yaşadığım yaşayacağım
İçime gömdüğüm sana hala aşığım
Bilmem ki sensizliğe nasıl alışacağım.
Bazı bazı resmine bakmak da olmasa
Kadın erkeğe erkek kadına saygı duymalı
Hanım hanımcık bir kadın, beyefendi bir erkek
Karşısındakini önemsediği kadar önemsenmeli
Hiçbir fani baki olmadığına göre de
Dini, dili, tabiiyeti ne olursa olsun
İnsan; sınıf farkı gözetmeksizin insan olabilmeli
Öldüğüm gün
Asıl hayat başlayacak
Çünkü; bir daha hiç ölmeyecek
Sadece hesap verecek
Ve de karşılığını göreceğim.
Kendimden öyle eminim ki




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!