Anılarımızı da hatıralarımızı da
İstemeye istemeye raflara kaldırmıştık
Üzerini toz bulutları kaplamış olsa da
Seni bilemem ama ben seni unutamadım
Seni ölümüne sevdiğim, seveceğim için
Senden sonra, senden bir başkasını sevemedim
Yüreğinin derinliklerinde
Gözlerinin içinde yaşarken
Vuramam seni!
Ölümü yakıştıramam sana.
Mahrum edemem,
Seni bana;
Ayrılacağız diye üzüldüğüme üzülme,
Anıları birlikte yaşayacağız seninle,
Ben beni buldum sende; sen ömür kattın ömrüme,
Beraber yaşayacak, yaşlanacağız seninle...
Belliki bir sevenim yok
Yaşamadan öleceğim.
Aldatan çok, inanan yok
Daha neler göreceğim.
Öldüm öldüm dirildim!
İsteyince gülemiyor,
İstemeden ağlıyorsak,
Yazık! acınacak haldeyiz de;
Acıyanımız yok.
27.03.2005
Yaprak olmazsa,çiçek, çiçek olmazsa, yaprak olmaz;
Yaprağı, çiçek, çiçeği yaprak tamamlar!
Su yana yana ateşi söndürdü
Göller kurudu, denizler bölündü
Sisli bulutlar yerlerde süründü
Mavi gök yüzü kızıla büründü!
Yalnız kalınca yaşanan bu felaketin
Gurur okşanmaya aç
Gönül sevilmeye muhtaç
Sen ister kaç, ister kucak aç
Yaşanacaklar yaşanacak!
Kor kor ateş sardı yüreğimi
Alev alev alevlendi tenim
Damla damla döküldü terim
Aşkının yanardağında
Gök yüzünün sonsuzluklarında
Üşüdükçe üşüdüm! ..
Bir kadın
Bir erkeğin
Bir erkek
Bir kadının
Hayatının
En anlamlı varlığıda olsa;




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!