Yıllar oldu seni görmeyeli,
Sanma unuttum o gülen yüzünü.
Kalbime ilmek gibi işlenmişsin,
Yüreğimde hala izlerin var.
Yıllar oldu seni görmeyeli,
Sana dair hatıralar var;
Unutulmayan hasretin, aşkın var.
Dışarıda deli bir fırtına, seni hatırlatıyor bana.
Yıllar oldu seni görmeyeli...
Şimdi çıkıp gelsen, adına şiirler yazsam,
Tükenmek bilmeyen sevdamdan söz etsem.
Biraz hüzün, biraz durgun; hayattan çalsak...
Belki bir gün buluşuruz yine,
Geçmişin gölgesinde kaybolur gideriz.
Aşkın izleri kalır geriye...
Yıllar oldu seni görmeyeli;
Hani insan sevdiğinin gülüşünü özler ya,
Ben seninle olan kavgamı bile özledim.
Çünkü sesinin yankısı,
Sessizliğinden daha çok canımı yakıyor.
Yeliz Korkutan
Kayıt Tarihi : 16.06.2026 12:36:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!