Eskimiş ama hep güzel kalan dostluklarım var benim.
Hatırlı, hatırsız içilmiş kahvelerim.
Biriktirdiğim ya da geri vermek için sakladığım eşyalar var,
Yaşanmışlıklarım var unutulmayan.
Çözmem gereken düğüm gibi olmuş sorunlarım var benim.
Bazı takıntılarım var, hastalıklı denilen.
İç yakan hatalarım var,
Affı olmayan ve affetmem içinde bekleyenler var.
Vurgun yemiş yorgun aşklarım var.
Ellerim bağlı, çaresizce beklediklerim var.
Bu yüzden benim,
Yaşamak için bazı sebeplerim var...
Kayıt Tarihi : 25.06.2026 22:26:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
Hayat, sadece parıltılı anlardan ibaret değilmiş. Asıl bizi biz yapan, o eski dostluklar, içilen yorgun kahveler, çözülemeyen düğümler ve iç yakan hatalarımızmış. Tüm bu karmaşanın içinde, ayakta kalma gücümü yine bu yaşanmışlıkların yorgunluğunda buldum. İşte bunlar, benim yaşama sebeplerim... (Peki, sizin tüm yorgunluklarınıza rağmen hayata tutunmanızı sağlayan 'sebepleriniz' neler? Sizin de çözülmeyi bekleyen düğümleriniz var mı?)




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!