-Toprak;
Hey nefreti kutsal isyanı baş tacı ettiğim
Al beni de koynuna
İsyanım isyan ziyanım ziyan-
Güz hüznünde
Bir yel eser rıhtımda
Özlemin dili gecenin ıslığında
Uzaklar gelir yakına
Bakarım arşa
Gecenin ışıltısında Süheyla
Yılların İğdiş ettiği benliğimle
Tüm renkler uçuşup yanar
İntihar eder gece
Tutuk, ağlamaklı
Gözlerde yaşlar dökülmez donar
Bakmayın, kanmayın
Ne yaşadık dön de bir bak
Geride kalan
Onurdur onu da kat
Hiçlik değildir
Ne zaman ne yaşam
Toprak…
Tükensin tüm zamanlar yansın geceler
Barutumuz sınırsız nasılsa yürek atımında
Demleniyorum güzel gözlerinde
Gelince gidişinin anı
Daraldıkça zaman daralıyorum
sen ağlama can şiirin güneşi
bak nasıl doğarsın her gün
ışığın hep sıcak gözyaşları gibi
karanlığın ardında bile sen varsın
savur kırıklarını hadi toparlan
nerdesin aranan ey can yüreğim
bir gece mavisinde tünel içinde
ne çayım vardı ne de şekerim
akıp giden iki bizdik birbirine
bir serzeniş koptu gecenin bağrından
Çanakkale geçilmez etten örülü duvar
Vatan içindir özgürlük içindir akan kan
Tarihin onurundan al yıldızı parıldar
Fedadır uğruna binlerce verilen bu can
Geçmişle övünmek avunmak hep kalır bize
-bize karşı gelen gelmiş demektir yok bundan böyle bağışlamak
unuttuk biz bağışlamayı döktüğümüz kan göz yaşlarında
varılacak yere döktürdüğünüz kan göz yaşlarıyla varılacak –
rüyalarımda bile yandım
ah dumurlar
Gülüm çingene gülüşlüm
Pembeleri giydin yüzüne
Yanağına allık sürdün
Sürme çektin kaşın kirpiğine
Bir başka güzel bu gün
Mavi bakış taktın gözüne




-
Umut Yıldırım
Tüm YorumlarIşıklar içinde uyu güzel insan. Seni unutmayacağız