Sev beni sen,sev beni
Gözlerinin ucuyla
Ben onada raziyim
Senden olduktan sonra
Azi begenmiyenler
Mesajini aldim Gülbahar
Seni tanimam neye yarar?
Telefonlara cikmiyorsun
Bu nasil lahana,karnibahar?
Ben neymissimde bilmiyordum
Yok
Olamaz
Dahilinde degil
Hepsi ayni kapiya cikiyor
Sebeb cok
Sabahlarin gözü yine yasli
Sensizlige gömülür iken
Geceden sarkan soguk
Akiyor vücuda oluk oluk
Bir titreme
Günesimsin dogmayan sabahlarima
Kara kara bulutlarin arkasinda
Sel olup göz yaslarim yagsalarda
Sanmiyorum isildiyasin benim dünyamda
Hissederken icimde sicakligini
tebessümlerimi kiraya verdim
yüzüm gülsede
içim ağlıyor
acılığı ondan olsa gerek
sebebi sensizlik
yokluğunda ki hasret
Elveda bir gün ettiysem
Bu hayata,bu cana
Sonsuzluga dek dünyaya
Hakkimi helal etmem sana
Viscdansizsin,düsüncesiz
dokunma,
hayalime dokunma
sen varsın ya içinde
bu benim tek tesellim
şu zalim dünyada,
Ben vatanımı severim
Tüm dünya gibi
Ben insanımı severim
Tüm insanlar gibi
Ben seni severim
Umarım sende beni
Yapilanlar degil akil kari
Insanlik sapitmis bastan asagi
Megerse yakalamismis
Kuyrugundan medeniyet cagini
A desen B anlar




-
Mahmut Mücahit Özdemir
-
Adem Uysal
-
Abdulvahap Yektir
Tüm YorumlarDeğerli kadim dostum,can arkadaşım,
Doğum gününü canı gönülden kutluyorum..
Ailenle,sevdiklerinle,daha nice sağlıklı, mutlu, güzel doğum günlerine inşallah..
Selam,sevgi ve saygılarımı yolluyorum..
yeryüzünde fesat çıkararak onu yaşanmaz hale getiren de insan, onu imar edip yaşanır hale getiren de....
insanın mayası topraktır. o topraksız yaşayamaz. toprak olmasa hayat da olmazdı. anlayana çok güzel bir mesaj
değerli dostum..........
Tebrikler üstadım.gönlüne sağlık.tam puanımla iyi günler dilerim....