Resimleri kaldi hatiralarda
Ask denilen sey kayiplarda
Arayip bulamadim sokaklarda
Orda olsanda ne fark eder?
Sevdanla yazdim ismini kalbe
Zaman üşüyor
Umutsuzluğun gölgesinde
Bir kaşık sıcak çorba
Nasibinin ta ötesinde
İnsanoğlunun kamburu çıkmış
Zamanin
Yüzünü tersine cevirince
Ne olur acaba?
Onun disinda kalinca
Neler var oralarda?
Belki oralari ölümün ötesi
Zaman çökmüs karanlığa
Sonsuzluğun kucağında
Biz ne virgülüz nede nokta
Yalanın kuyruğunda
Kalpler sevmiş
Hayat zaten zalim
Sende olma yarim
Su üc günlük dünyada
Ben bir yanliz garibim
Geceler karanlik,zindan
Eh güzelim
Neydi o şeklin şemalin
İnanmak zor çok zor
Gördüklerine gözlerin...
Saklambaç mı oynuyorsun?
Her gecen an ile
Zaman daraliyor
Daha dün yürür iken
Bugün dört nala kosuyor
Ne tutuluyor
Yüzsüzlügü maske takarak kurtaramassin
Cogunlugu arkana almis olsan bile
Satilmisliga ortak olmaktan baska bir sey ifade etmez
Nedir ki % 50 sana % 60 gerekli.....
Gerekli ki hakli cikarasin Aziz Nesini
KIm bilir ne kahkahalar atiyordur o
vermiyesin son nefesi
hatıra kalır hepsi
küllenen zamanlar da
bulursun kendini...
yeter bu dünyanın kahrı
yürekler nasır tutmuş
gözler inmelerde
o ben ben degil mi ki?
bizi bizden alıp götüren
sahte dünyaların yad ellerine...




-
Mahmut Mücahit Özdemir
-
Adem Uysal
-
Abdulvahap Yektir
Tüm YorumlarDeğerli kadim dostum,can arkadaşım,
Doğum gününü canı gönülden kutluyorum..
Ailenle,sevdiklerinle,daha nice sağlıklı, mutlu, güzel doğum günlerine inşallah..
Selam,sevgi ve saygılarımı yolluyorum..
yeryüzünde fesat çıkararak onu yaşanmaz hale getiren de insan, onu imar edip yaşanır hale getiren de....
insanın mayası topraktır. o topraksız yaşayamaz. toprak olmasa hayat da olmazdı. anlayana çok güzel bir mesaj
değerli dostum..........
Tebrikler üstadım.gönlüne sağlık.tam puanımla iyi günler dilerim....