Toprağı eşeledim
Bir baktım
Kendimi karşımda buldum
Meğerse şimdiye kadar
Kendi üzerimde tepeleniyormuşum...
Kirik kalbimin bir hatirasisin sen
Keske askima bir laf etmeseydin
Süphe götürmez bir gercek idi o
Ben bunu hic ama hic hak etmemistim
Gecelerim kabustu,acilara gebe
Hayat bir soluktur
Aldinmi vereceksin
Eninde sonunda
Yazilmamis bir kanun misali
Tutunmaya calisma
Kalem kirmak hikaye
Kendini avutmaya bahane
Sen sen kal
Ve ondan sonra bekle bir mucize
Degistirmek icin degiseceksin
Anlamayın,anlamayın
Asın daragaçına
Sözcüklerle bir bir
Uçuklayan dudakların aşkına
Yitirilmiş umutlar
Günesimsin benim
Karanlik dünyamda
Özlemimsin yarim
Sevda yollarinda
Kaybolan umuda
gıdıkladım ruhumu
ıh bile demedi
sanki başka dünyalarda gibi
vurdumduymaz
burnu kaf dağında
tenezülsüzlüğe sitemkar
Kriz teget gecmis
Ya dokunsaydi
Ne olacakti halimiz
O zaman?
Ya biz körüz
Yasanan hayat bir kahir
Ögretmisler bize hep sabir
Islerine öyle geliyor
Nerde beyin,nerde akil?
Hep bana,hep bana




-
Mahmut Mücahit Özdemir
-
Adem Uysal
-
Abdulvahap Yektir
Tüm YorumlarDeğerli kadim dostum,can arkadaşım,
Doğum gününü canı gönülden kutluyorum..
Ailenle,sevdiklerinle,daha nice sağlıklı, mutlu, güzel doğum günlerine inşallah..
Selam,sevgi ve saygılarımı yolluyorum..
yeryüzünde fesat çıkararak onu yaşanmaz hale getiren de insan, onu imar edip yaşanır hale getiren de....
insanın mayası topraktır. o topraksız yaşayamaz. toprak olmasa hayat da olmazdı. anlayana çok güzel bir mesaj
değerli dostum..........
Tebrikler üstadım.gönlüne sağlık.tam puanımla iyi günler dilerim....