Yüregimde bir sizi
Acilarim cabasi
Bunlar senin eserin
Anlamadi gözlerin
Yanik yanik bakarken
Sevdim seni sevecegim
Sensizligin kollarindada
Kimsede alamaz benden
Su dünyadan göcmeden
Mezar tasima yazilsin
Bugün
Isler kötü
Ruh sikintili
Hava soguk ve karli
Her yer bem beyaz
Azda olsa teselli biraz
Sensizliginle yaniyorum
Özlemlerim de cabasi
Kadere sitemim var
Diyemedim sevgili yar
Ömür bir an
Ben ve düsüncelerim
Dünyanin haline gülerim
Buna daha ne diyeyim
Ancak ben kendimi severim
Simdide soracaksin ki bu ne?
Gelmisiz dünyaya
Varligimizi sürdürmek icin
Yasam bunu gösteriyor
Insan olmak
Degil bir ayricalik
Ifrit oluyorum
O kibirligine
O bilmisligine
Yukardan bakma yüzsüzlügüne
Ifrit oluyorum
Bilmelisin,her insanın doğduğu günde
Canlanır sevgi tohumları yüreğinde
Uyandığı her sabah dönüşür filize
Düşünürüz bu bir masal mı diye...
Güzel bir duygu değeri biçilmez
Askmi bu sevdami bilemiyorum?
Gecti sensiz ömrüm gülemiyorum
Yakindada olsan gelemiyorum
Yetti artik yetti diyemiyorum
Felegin cilvesi,oyunumu bu?




-
Mahmut Mücahit Özdemir
-
Adem Uysal
-
Abdulvahap Yektir
Tüm YorumlarDeğerli kadim dostum,can arkadaşım,
Doğum gününü canı gönülden kutluyorum..
Ailenle,sevdiklerinle,daha nice sağlıklı, mutlu, güzel doğum günlerine inşallah..
Selam,sevgi ve saygılarımı yolluyorum..
yeryüzünde fesat çıkararak onu yaşanmaz hale getiren de insan, onu imar edip yaşanır hale getiren de....
insanın mayası topraktır. o topraksız yaşayamaz. toprak olmasa hayat da olmazdı. anlayana çok güzel bir mesaj
değerli dostum..........
Tebrikler üstadım.gönlüne sağlık.tam puanımla iyi günler dilerim....