Duyuyormusun yagmurun sesini
Tanecikleri vuruyorlar cama
Nerden biliyorlar ki,icerdeyim
Cagiriyorlar beni yanlarina
Bende bulut olmak isterdim
Bilmemek,bilememek
Her türlü yoruma açık demek
Yoksa eğer beyinler de bir kepenk
Görür iken kör olmak var
Duyar iken de sağır
Bu dünya cikar dünyasi
Yalakalari cabasi
Cikarcilari anlarimda
Yalakalari asla
Insanda onur olur
Hafif rüzgarli
Bir sonbahar günü
Güneste ucundan
Isiriyor sanki
Agaclardan gelen
Özlüyorum seni desem inanirmisin?
Gecelerim zindan oldu sasirmiyasin
Bu bir sevda imis gönlün yalancisiyim
Bir an bile cikmiyorsun hep aklimdasin
Agliyor yüregim sahidim göz yaslarim
Dünyaya acildik artik
Memleketimiz ise yirtik,pirtik
Düsünen,yazan yok onu
Amac göz boyamaktir tek
Gündem degistirmekte
Bugün,
Hüzünlü bir günüm
Arkadasimi
Ölüm döseginde gördüm
Taniyamadim
Zor tuttum kendimi
Düsünemiyen hayvan
Düsünense insan
Akli sayesinde
Gelde sen buna inan! ?
Düsündükte ne oldu?
Yanlizim
Varliginda yoklugunun
Etrafimdakiler
Olamazlar bir gölgen bile
Tek dostum
Anayasa,babayasa
Acilimda son sayfa
Yaza,yaza bitmiyor
Konamadi son nokta
Güya memleket icin




-
Mahmut Mücahit Özdemir
-
Adem Uysal
-
Abdulvahap Yektir
Tüm YorumlarDeğerli kadim dostum,can arkadaşım,
Doğum gününü canı gönülden kutluyorum..
Ailenle,sevdiklerinle,daha nice sağlıklı, mutlu, güzel doğum günlerine inşallah..
Selam,sevgi ve saygılarımı yolluyorum..
yeryüzünde fesat çıkararak onu yaşanmaz hale getiren de insan, onu imar edip yaşanır hale getiren de....
insanın mayası topraktır. o topraksız yaşayamaz. toprak olmasa hayat da olmazdı. anlayana çok güzel bir mesaj
değerli dostum..........
Tebrikler üstadım.gönlüne sağlık.tam puanımla iyi günler dilerim....