Dikine giderim
Cünkü ben bir dikenim
Firsat vermiyorlar ki
Ben nasil bir gülüm diyeyim
Düzen düzen degil
Memletein su haline bak
Elde degil sasmamak
Bazen diyorum icimden
Bu millet buna mustagak
Baktinmi ki sen hic aynaya
Kapilmisiz bir sele
Gidiyoruz evire cevire
Bunun adi istikrar
Sasirmadim oldukca bizde bu kafalar
Güya halkin iradesi
Galatasaray Spandau
Tutturmus bir sampiyonluk yolu
Gidiyor,gidiyor,gidiyor
Hic kimse durduramaz onu
Atiyor attikca gollerini
Anlamakla güclük cekiyorum
Kendimi ne kadar zorlasamda
Acab neden,neden diye?
Getirilmisiz su dünyaya
Hangi akla sigar acab?
Yüregimde bir sizi
Acilarim cabasi
Bunlar senin eserin
Anlamadi gözlerin
Yanik yanik bakarken
Sevdim seni sevecegim
Sensizligin kollarindada
Kimsede alamaz benden
Su dünyadan göcmeden
Mezar tasima yazilsin
Bugün
Isler kötü
Ruh sikintili
Hava soguk ve karli
Her yer bem beyaz
Azda olsa teselli biraz
Sensizliginle yaniyorum
Özlemlerim de cabasi
Kadere sitemim var
Diyemedim sevgili yar
Ömür bir an




-
Mahmut Mücahit Özdemir
-
Adem Uysal
-
Abdulvahap Yektir
Tüm YorumlarDeğerli kadim dostum,can arkadaşım,
Doğum gününü canı gönülden kutluyorum..
Ailenle,sevdiklerinle,daha nice sağlıklı, mutlu, güzel doğum günlerine inşallah..
Selam,sevgi ve saygılarımı yolluyorum..
yeryüzünde fesat çıkararak onu yaşanmaz hale getiren de insan, onu imar edip yaşanır hale getiren de....
insanın mayası topraktır. o topraksız yaşayamaz. toprak olmasa hayat da olmazdı. anlayana çok güzel bir mesaj
değerli dostum..........
Tebrikler üstadım.gönlüne sağlık.tam puanımla iyi günler dilerim....