Söyle bir
Gecirdim aklimdan
Maziyi
Son solukla basliyacak olan
Zaman duracak
Ah su yüregin bir dili olsaydi eger
Bilmem neler söylerdi sana neler,neler
Bildigim bir tek sey var oda su
Seni her seyden cok,daha cok sever
Bu öyle bir sevgi ki ucsuz,bucaksiz
Akilllanmaz bizim millet
Tükendi umutlarim
Hatti hesabida yok
Yedigi kaziklarinin
Deli desem kizar
Umut yok ki,yok olsun
Sevdamin sansina
Varligin,yoklugun
Yüregime bir yara
Zamansiz bir zamanda
Bugün varsam bugün varim
Yarin yoksam yarin yokum
Bunun disindakiler hepsi hikaye
Yerlestirilmis olsalarda zihinlere
Varsan varsin yoksan yoksun
öldür beni sensizliğin çöplüğün de
yaşamak mı bu akbabalar misali
ne sen sor ne ben cevap vereyim
olmuyor olmuyor olmıyacak ta gibi...
can tatlı ne fark eder ruhsuzsa alem eğer?
Askmi bu sevdami bilemiyorum?
Gecti sensiz ömrüm gülemiyorum
Yakindada olsan gelemiyorum
Yetti artik yetti diyemiyorum
Felegin cilvesi,oyunumu bu?
Bilmelisin,her insanın doğduğu günde
Canlanır sevgi tohumları yüreğinde
Uyandığı her sabah dönüşür filize
Düşünürüz bu bir masal mı diye...
Güzel bir duygu değeri biçilmez
Gelmisiz dünyaya
Varligimizi sürdürmek icin
Yasam bunu gösteriyor
Insan olmak
Degil bir ayricalik
Bugün
Isler kötü
Ruh sikintili
Hava soguk ve karli
Her yer bem beyaz
Azda olsa teselli biraz




-
Mahmut Mücahit Özdemir
-
Adem Uysal
-
Abdulvahap Yektir
Tüm YorumlarDeğerli kadim dostum,can arkadaşım,
Doğum gününü canı gönülden kutluyorum..
Ailenle,sevdiklerinle,daha nice sağlıklı, mutlu, güzel doğum günlerine inşallah..
Selam,sevgi ve saygılarımı yolluyorum..
yeryüzünde fesat çıkararak onu yaşanmaz hale getiren de insan, onu imar edip yaşanır hale getiren de....
insanın mayası topraktır. o topraksız yaşayamaz. toprak olmasa hayat da olmazdı. anlayana çok güzel bir mesaj
değerli dostum..........
Tebrikler üstadım.gönlüne sağlık.tam puanımla iyi günler dilerim....