Sen! Ömrümce özlediğim, aradığımsın benim,
Yaşamıma yön verecek aydınlığımsın, benim.
Batıdan esen, bu sımsıcak rüzgârda, sen varsın,
Yüceldin, yüceldin de gözlerimde, Tanrıçalaştın benim…
Son vermek istedim, senli saatlere
Gecelerim sana karıştı,
Sen gecelerime...
Son vermek istedim, senli saatlere,
Yoktun, başaramadım...
Rüzgarlara adını yazdım,
Sulara çizdim resmini,
Silinmediler…
Seni sevdiğimi dağlara yazdım,
Dağlar yerlere eğildiler…
Sevmek direnmektir çoğu kez,
Kavgasını vermektir aşkın.
Oysa!
Değeri de olmaz,
Sevgi;
Kavgayla kazanılmadıysa...
Kan damlar yüreğimden
Sevgiden barıştan yana
Öldürmedeler insanları
Din adına, Allah adına.
Yüreğim kan ağlıyor
Otuzyedi yürek dururken
Yüreğimde güller filizleniyor...
Sanki, soluk alır gibi,
Yüreğimde, sevgin filizleniyor,
Yaşama başlamak gibi...
Sensiz yaşamışlıklarım,
Kaç mevsim geçti yüreğimden,
Kaç bahar, kaç yaz...
Her bahar kar yağdı yüreğime,
Fırtına koptu her yaz.
Unutamadım...
Soluksuzum,
Boğuluyorum,
Ölümle, yaşam arasındayım,
Seninle, ölüm arasındayım,
Sonsuz acılardayım…
Hiç kimseyi sevmedim,
Seni sevdiğim gibi.
Yaşamak gibi,
Yaşamı anlamak gibi.
Ölmek gibi,
Ölmeyi özlemek gibi...
Bunca sensizlikte;
Gün boyu seni düşünüp,
Gecelerce seninle olmak,
Yaşamımı dolduran boşluğun acılarını,
Yokluğunda seninle paylaşmak...




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!