Ne güzeldi gelişin
Kan ter ateşler içinde
Bağrıma değen kar suyum
Hele o gülüvermen yok mu
Yine kirpiğinin ucundan bakışın
Ürkekçe elimi tutuşun
RÜYALAR
Ne faydası var oturmanın sabaha,
Ne gelen var ne giden, ne arayan.
Devrilmek, kör kütük uyumak var,
Belki de rüyalarıma girersin.
SADAKAT
Cennete kulluk etmedik
Kulluğumuz Hakk’ ın rızası
Cehennemden de korkmadik
Korkumuz, Hakk a yüz karası
SADAKAT II
Sadakatti namuslu hanım kızımız,
Hamarattı hem fikirdik tüm özümüz,
Durmadan cam silerdi dönerdi gözümüz
Sevdalısına kapalıydı her an kapıları,
RAKKAMLAR
Bir kişi hiçtir
İki kişi yalnız
Üç kişi her şey
Dört kişi kalabalıktır
09.50 – 26.09.2007
REKLÂM
Sevdamı dağlara yazsam
Sığmaz derelere, tepelere.
Yüreğime kazırım ince ince,
Yüreğimden tüm bedenime.
RENKLERİN DİLİ
Her şeyin dili vardır bu âlemde
Konuşur sessizce bilene
Renkler mesela
Beyaz anayım der
Siyahsa baba
Hiç değişmez bilesin
Cilveli gözlerin nazarımda
Özlerim cilveli nazarını
Öyle özlerim ki gülüvermeni
Değil cam kenarından süzmeyi
KARANLIK
Nar varsa Nur da vardır,
Nursuz Nar yokluktur,
Rabb’ın hükmüdür iç içe,
Nursuz Nar karanlıktır.
KARALIM
Alır gidersin ansızın
Gecenin bir vakti
Aklımı başımdan
Karalım




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!