Bakınca bana
"bir" sanırsın beni
oysa
böğrüme dalsan
az biraz kalsan
kalbime dokunsan
"İyi bilirdik" dediler
Toprağa verdiler
Sararmış cesedimi
Oysa Sevmediler
Görmediler
Yeşermiş gözlerimi ...
sevgini ararken
merhamet yağmuruna tutuldum
acınası hallerdeyim
evet ama
acıma bana!
mavi gökyüzü
Delirmenin adı sana benzememem
rüyalarım çocukluğa takılan korku
bizim orda zurna üflenir
evet deliyim galiba
sana bir şey değil
her şeyi anlatırım
Kollarımızın altından akıyordu dünya
el ele tutuşunca
bir güneş parlıyordu
tanıdığınız güneşleri unutturan
yılanların karnından çıkıp
fare deliklerine tırmandım
İnsan dediğin anlılarının döngüsüdür
bir gaz lambasının fitili biter
dedeler pencereleri kırar
annelerin elbisesi yırtılır
ayakkabının tabanı delinir
hey gidi buğday torbaları
Şiir dediğin nedir
"Seviyorum" demek şiir olmaz mı
illa kalender işi mi olmalı
kelimeleri mektepliler mi anlamalı
bir kayanın üstüne otururum
Bütün şehirler birbirine benzer
birazı temiz gerisi kirli
yenisi var eskisi
gece oldu mu deliklere dolunur
lambalar açılıp kapanır
yıldızı da yataydır şehirlerin...
Ölü değilim
Sanırım yaşıyorum
Buzlukta donuyorum
Çamaşır makinasında deviniyorum
Saatin akrebi boynumda geziniyor
İlginçtir hastalar için gece
Dalından düşemeyen yaprak
damarlarında küf taşır
dişlerinde bit taşıyan tarak
çelimsiz kızın kafasını kaşır
geçmişten anı taşırım sana
yanı başımda biraz daha kalsana




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!