Ne düşünüyorsun,sevgili
Geleceğimi,nezaman evleneceğimizi
Nasıl bir evde oturacağımızı,
Kollarında kaç bilezik olacağını
Çocuğumuzu hangi özel okula yazdıracağımızı
Yazlığımızın,yatak odasını
Benim için... Devamıözelsin,
Çünki çok güzelsin,
Senin için özel değilim,
Çünki adımın büyük harflerle yazılması,
Özel olmaya yetmiyor.
Benim için özelsin,
Seksenli yılların ortasındaydık,
İzmirde oturuyoruz,
Bende her çocuk gibi meraklıyım
Herşeyi soruyorum,
Herşeyi istiyorum,
Bir gün anama dedimki,
Aykız!
Gözlerin şaheser değil
Boyunda kısa
Sultanların edası yok suratında
Belden aşağısını hiç karıştırma,
Aşkı yaşayan sitem edemez,
Kimse acı çekmeden aşkı bilemez,
En mükemmel duygusunu dünyanın,
Zahmetsiz verirlermi adama,
Sevgiliden ayrılınır belki,
Ama ayrılık aşkın bitme sebebebi değilki,
Asma suratını öyle gülüm
Gül, yüzünde güller açsın
Bırak bu üzgün halleri
Keder sana yakışmıyor
Lanet etme sevdalara
Nekadar güzel olduğunu sen nerden bileceksin,
Kendine benim gözlerimle bakmıyorsunki,
Sen nerden bilirsin,seni sevmeyi,
Hiç benim yüreğime,elini koymadınki.
Sanmaki bu kalbi sokakta buldum,
Sanmaki yerden yere vurmana razı olurum,
Gözlerine yazmıştım,engüzel şiirleri
O'gözler bana hiç aşık olmadı
Saçlarında söndürdüm,koskoca güneşi
O'güneşki birdaha yüzüme parlamadı
Yoksulluğun sınırında son çırpınışım
Bu akşam bu evden çeker gidersem,
Odama yarimin resmini asın,
Bir köşede cesedimi,bulursanız anne
Mezarıma tek suçu sevmekti yazın.
Otopsi yaptırmayın,intihar etmişimdir
Ağam dörtbinlira
lutfetmiş, koşun
Hemde taksitle değil
Tek parça,peşin.
Sakın duanızı
Eksik etmeyin




-
Ebru Ercan
Tüm Yorumlarben evli bir bayan olarak bu söylediklerinizi(allaha şükür) yaşamıyor olsam da yaşayan birçok kadın adına %100 doğru bulduğumu belirtmek istiyorum ve samimi yazınız için tesk ediyorum.kaleminize sağlık...