Anlatma derdini, anlamayanda ziyan olursun,
Bir putlarına dokun hele, bir anda düşman olursun.
Adalet ararsın, terazide eksik tartılan olursun,
Susarsan kabullenmiş, konuşursan yargılanan olursun.
Bu devirde hakikati söylemek ağır bedel ister;
Gel de sor beni gece yarısı,
Dertlerin içinde aşkın yarası.
Sensin gönlümün tek sevdası,
Ömrümde en güzel baharımsın benim
Adını anarken titrer dilim,
Nefis yoklarken günde yetmiş bin defa,
Dönemeyiz, sözümüz var Yaradan’a.
Zevk ü safâ hoştur, bilirim amma,
Zevk ü safâyı vereni unutmam asla.
Olsun, biraz eksik kalalım biz burada,
Anlaşılmak gibi bir derdimiz vardı,
Nice sözle yandık, nice lafla arındık.
Zannettik ki gönlümüzü kim anladıysa,
O, bizi bize Rabbimiz gibi tanıdı sandık.
Sözle varmak istedik mânâya,
Sustum.. söyleyeceklerim var aslında
Ama karşılık bulmayacak bu saatten sonra
Kalmam seni incitiyorsa, kalmam yorulma
Gitmeyi iyi bilirim , her ne kadar zor olsada
Sırlarım vardır benimde, belki herkes gibi
Bu ömür bize ne kadar yeter bilmem
Ama ahiretine talibim
Vermeye hazırım herneyse talimim
Dîvâne gönlüm aşk ile dolar,
Tecellîden tecellîye konar.
Her güzelde Cemâlinden bir iz bulur,
Döner dolaşır, yine Sana varır
Hatırla ki bu sevda, hatırlanmaya değer
Yeni aşkın evveline gölge düşürmediyse eğer
Şimdi gelmek olmaz, ayıp düşer
Beni hatırlamasan da unutma emi
Kapında bekleyen bir eski dua gibiyim
Savunmasızdım ben,
Seninle kuşandım.
Aşk meydanına inip,
Nasibime düşeni aldım.
Söz dinlemez, hâl bilmez
ATEŞLER İÇİNDEYİM, ÜŞÜYORUM
DÜZ YOLDAYIM DÜŞÜYORUM
ÇAREM NEDİR BİLMİYORUM
BEN BENDE DEĞİLİM BUGÜN
KARLAR YAĞAR BUZU TUTMAZ




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!