Nerden başlasam bilmiyorum
Heybemde sadece kahrını taşırım bütün zamanlarım.
Her asırda yeniden girmişim hayata,
Defalarca dağıldım ve yeniden başlamışım kendimi aramaya,
Ben uslanmadım iyi olmaktan
Kötülerde iyiliği öldürmekten.
Şimdi sen geldin ya,
Belki seninle de uslanmaz ve utanmaz olacağız,
Bilmiyorum, belki de sen uslandırırsın beni.
Çok sınandım biliyor musun.
Bu yüzdendir ürkek oluşum.
Nice fırtınalar kopmuş bende
O kadar korkmuşum ki,
inan küçük bir rüzgar esse sarsılırım artık.
Şimdi sen geldin ya,
Ya seninle yaşarım zulamdaki acıları hiçe sayarak,
Ya da sende biter başlangıçlarım.
Eğer sen de beni gömersen kendi içime,
Bu defa gider seri katili olurum bütün umutlarımın.
Sonra kendi infazımıda kendim veririm
Ve sende öldürürüm kendimi.
Endişe etme, Kimse bilmeyecek failimi.
Ölen ben olduğum için
O gün herkes biraz suçlar kendini.
İşte bu yüzden diyorum , Sen geldin ya
Ya bağrında yaşat beni,
Ya da son kez Sen öldür beni.
Kayıt Tarihi : 29.03.2026 13:56:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
Bütün geçmişini, çektiği acıları birinde unutmaya umut bağlayan birinin hâlini anlatan bir şiir




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!