Biraz sessizlik yaz bana,
Geceye karışacak kadar koyu.
Adını andığım her cümlede
İçim eksilsin...
İçim eksilsin sen, sen çoğal diye.
Günde üç kez değil,
Her nefeste hatırla beni.
İyileşmek yasak sana, yasak sana...
Çünkü ben hâlâ kanıyorum.
Kalbime ağır bir yalnızlık bırak,
Üzerine özlem serp.
Gözlerin dolarsa, dolarsa sakın ağlama...
Benim içimde fırtına,
Sende, sende yağmur olsun.
Ve en sona şunu ekle:
Sevgi bazen fazlalıktır.
Çünkü bazı kalpler sevilerek değil,
Yavaş yavaş eksilerek sarılır.
Altına imzanı at şimdi,
At şimdi...
Çünkü bu acı artık senin adınla anılacak.
Adınla anılacak...
Gülhatun Çakırlar
Kayıt Tarihi : 22.04.2026 02:48:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!