Ah adamlar, adamlar
yüzü nurlu, dili, gönlü nurlu
hayat dershanesinin gururu
yüzünde maske, farklı herkese
Dudağında pembecik
Yanağında gülücük
ufacık, bircik, küçücük
Sevgili Ayşecik
Dallı kollu tek bir cadde, konumları
Eğri büğrü, çamur çeplek yolları.
Arap saçına dönmüş, sorunları.
İmarsız, yırtma yapıştırma evleri,
Üşüştü şehrin, tüm rantçı devleri,
Sekiz belde, sanki küçük bir ülke.
Şu sıra dağların ardında
Vadinin kuytu yanında
Yalnızlar köyünde
Umutlarının serinde
Bir öbek çiçek yanımda
İlim, irfan kanımda
Akşamları sensiz yaşıyorum.
Dalgın bakışlarım seni arar
Karanlık gölgelerde.
Odan; sakin,sessiz.
Farkına varmadığım ayrıntılar,
Takılıyor,gözlerime.
Dalga dalga, Kara deniz.
Kan ağlıyor, yüreklerimiz.
Parça, parça edilmekte, ülkemiz.
Ufukta bir gemi bekliyor, gözlerimiz.
Bu gelen, Mustafa KEMAL Paşa.
Rıhtıma yanaştı, umut dolu Bandırma.
Giderken dönüpte bakmadın.
Yoktu, kal diyecek takatim.
Öyle, bakıp kaldım ardından.
Yüreği yaralı, bu adam.
Gündüzüm de gece, bak sensiz.
Aramızda hasret, nedensiz.
Çiçekler açmamış,
Bahçen tarumar.
Öksüz kalmış zambaklar.
Hanım eli kurumuş.
Kimse el sürmemiş,
Yaprakları tozlu,
Kuzeyden mi geldin?
Ormanları geçip
Derelerden içip
Söylesene rüzgâr
Sevdiğimi gördün mü?
Zülfü siyah, boyu servi
Bir mucizeydi sanki sesin
Şimdi sen özlemlerdesin
Billur ırmaklar gibi çağlardın
Ruhumu alır sevdalara bağlardın
Gönüllerde her dem taze kaldın
Sen sanat güneşimizsin




-
Eşref Trak
-
Mehmet Küçükkarahan
-
Nevzat Bilgiç
Tüm Yorumlariyi geceler. yorumunuz için teşekkür ederi. sizlerle şiir paylaşmak güzel bir duygu.
saygılarımla
eşref trak
kaleminize ve yüreğinize sağlık....
Değerli Şaire iyi geceler! ...
Artık Sakarya 'da değil, Edirne ' deyim.
Evinize esenlikler dilerim.
Saygılarla.