başıma sevda değdi
kırık kolum kanadım
yar başın öne eğdi
kırık kolum kanadım
kalem oynar kaş üste
buz gibiyim
buz gibi ardıçları gölgesindeyim
say ki küçük bir çocuk
dokuz on yaşında
çadırda koynunda kalmış
şimdi ıramış
mektup yazdım köşeli
içi duygu döşeli
öyle bir yar sevdim ki
gülleri menevşeli
evlerine varmadan
serilip serer serper
azıcık korkup ürper
akımda kalmayasın
şeytan gibice çarpar
damlayıp da düşerse
Sevgisinde sevdaysa
Kederini unuttu
Ayakları yerdeyse
Kendince bir yol tuttu
Kavrulunca pişmedi
akşam kızıllığında
kan(a) mış geceden geliyorum
üst baş kankoyusu
uzattım yar ellerimi
düşmesin yüreğim
kırılan umutlarıma dönmesin
sevinesin cıvıltılarda
yavrucuklarınla birlik
ne yer ne içerler
bu karda bu kışta
dürdüm önüme saçıldığım yollarda
ayak bastığım yerlerde kaldı aklım
sayılı günler tez geçer
bayramınız kutlu olsun
sazlı gönlümü söz açar
bayramınız kutlu olsun
elin kızıdır ilacım




-
Gül Gedik
-
Hilmi Serdengeçti
Tüm Yorumlaryuregınıze saglık çok guzel bi şiir aşkın yoklugunu anlatıyor maviliklerde esen kalın.tebrikler...
Haftanın şairi seçilen Ozan EFE' yi kutluyorum.
NİCE BAŞARILARA
Türk Şairler Birliği grubu