yaşamak
bir korkunun içinden çıkma çabası
her adım umut
her adım neşeydi
aydınlığı görmeye
kin seviden yakınmış
bir arpa boyu yoldan
kimi kimle sakınmış
bir arpa boyu koldan
dalsana yüreğimden
buhur yak gecenin yalnızlığına
gözlerinin altında torbacık sarkmış
gizli yanı kalmış ürkekliği yok
birkaç kişi kalan benimle birlik
ayrılık olmasın birkikte olalım
gözlerinde eriyince
aşılma bulacağına
özlerinde sürüyünce
şaşılma bulacağına
sevdalı diyecek sana
avucumadır
yangısında kaldığım
gözyaşlarımdan
sıcaklığın bulduğum
çağlayanımdır
ayrıldığın akşamda yoldu sensizliğinden
sözcükleri dağılmış toplanmayı mı bekler
ne güzel dolmuş dedim gecede sıyrıldığın
ekler yeniden düşüp bildiği sokaklardan
yanar önceden beri avucumdan sımsıcak
soluk almıştım bence
aklımdan daha önce
bulutlardan süzülür
ay yeniden dönünce
gecenin sabahında
bulutlar dolardı ırmak boyuna
ağlamasın yarim gülün perçemi
gülün dikenindi kırmak oyuna
dağlamasın yarim ölün serçemi
dikenin üstünde sevi gözgülü
acıdıkça yürek dahası büyür
kanı götürürken bedeni soğur
boşuna ödenen boşluğa bedel
yumar gözlerine vahası uyur
yaradıkça ömür bilenecek zor
sormasa neredeyim
saklanışım boşuna
şuradan deredeyim
yasaklanışım buna
uğultusunda hepti




-
Gül Gedik
-
Hilmi Serdengeçti
Tüm Yorumlaryuregınıze saglık çok guzel bi şiir aşkın yoklugunu anlatıyor maviliklerde esen kalın.tebrikler...
Haftanın şairi seçilen Ozan EFE' yi kutluyorum.
NİCE BAŞARILARA
Türk Şairler Birliği grubu