ay sindi gözlerine
çökünce kara gece
dolandı özlerine
sökünce kara gece
hele yum gözlerini
karagözlü kızın
gözbebeğinde halay çekip
Karadeniz’in coşkun türkülerine kaptırmış
batılı bir çocuğun haykırışı
mağarada tünemiş yarasaların çırpınışında özlemi
gökyüzünü kapladı ötüşleri
kar altında kaldığın
yalnızlıktan aldığın
ciğerinden solurken
ne de güzel çaldığın
karanlığında bakan karagözün
yanıyor gece
gökyüzü ışığınla
dilinde hece
gülüşünle yığınla
aman demedim
esti yine yelin deli gönlümde
kimi umarsıza ağla duyarsa
düşünle hayalin açar gülüme
kimi umarsıza dağla uyarsa
özlemin acısı yürekten yanar
unutmadı zamanı
öğlesinde çamanı
sabahında uyanır
unutursan amanı
korkuları yoklayıp
kimsecik yunmuş
arınmış değil zaten
bırakmalı mı
gamda kasavetini
sahi yalanı
yalan yere nedeni
onlara gül getirdim
bilinince edeni
bunlara çöl getirdim
deli suya bakınca
garipçe kuşun gönlü
benim eşim çok yönlü
ekmek gaga ucumdan
doldum parkalı önlü
karanlığın içinden




-
Gül Gedik
-
Hilmi Serdengeçti
Tüm Yorumlaryuregınıze saglık çok guzel bi şiir aşkın yoklugunu anlatıyor maviliklerde esen kalın.tebrikler...
Haftanın şairi seçilen Ozan EFE' yi kutluyorum.
NİCE BAŞARILARA
Türk Şairler Birliği grubu