dünde dilimi gördüm
türküleriyle yordum
sarmayı istiyordum
samura fiskelerken
başka iklime yeşer
hep kalacaksın takıntında
bir adım ötendeyim bilsen
sürtülmemiş burnun ucuna
esrikliğin donmuş halinden
çatlamış kanadın çenedin
titredi kalem yelde
ağır sözcüğü üşür
gözü yaşına düşür
savrulur iken elde
yerine başucunda
tin pek yakınsa hiçliğin ortasında
davul gümbürder saçında yel erinçle
elinde umut sakın düşürme yere
gülüşüme dol umudun askıdayken
parmağıma kon uçuç böceğim benim
tohumu ek gönlünce
filizlenmez mi çimin
nem karanlık gölünce
yel izlenmez mi kimin
budaklanmaz yüreğim
şansa inancım kalmadı
bana hiç çıkmayacak
güvercinleri
boşa
uçurtmayın
***yıllar öncesi kandım
gözüm sende açılmıştı
terk edebilir miyim sor
özüm güzele saçılmıştı
terk edebilir miyim zor
yaralarım dağlasan da
sarılışında
sıkısını bağlayan
yarılışında
çıkısını bağlayan
kıyıda gördü
hüznün gölgesi
hangi iklimde esrir
adın büyürken
kimlerle silebilir
gidişinde ki
sevmediğimi der canımı serer
istediği zaman çeksin tetiği
işkence çektirir yanımı gerer
istediği zaman döksün etiği
çöl sıcağınasın kumuluna in




-
Gül Gedik
-
Hilmi Serdengeçti
Tüm Yorumlaryuregınıze saglık çok guzel bi şiir aşkın yoklugunu anlatıyor maviliklerde esen kalın.tebrikler...
Haftanın şairi seçilen Ozan EFE' yi kutluyorum.
NİCE BAŞARILARA
Türk Şairler Birliği grubu