Yaşam bir kum saati !
Dünkü kumlar aktı geçti.
Bugün de akıp gidiyor
Yarın yaşanacaklar var.
Hepimizin gözlerine devamı bakmak istediği ,
Ya da hiç görmek istemediği yüzler var .
Kuşları olmayan gökyüzü ...
Martıları olmayan deniz ...
Mehtabı olmayan bir gece ...
Sevgisi olmayan bir "Hayat !"
Anlamsız bir hayat ...
Duygularımızın da bir adalet meselesi var !
Karakter sahibi düşünceli bir insansanız;
Sadakat ve fedakarlık gösterirken ,
Yenik düşmeyi asla kabul etmezsiniz
Pahalı giysiler giymek,
Değerli takılar takmak,
Lüks araçlara sahip olmak
Maddi imkanlarla övünmek
Çağdaş insanın göstergesi değildir.
Kalan sözlerimi
Sessizliğim dinledi !
Sen gitme diye !
Adımlarımı geriye attım .
Bazen en güzel manzara ;
Ne Ormandır , ne deniz , ne de dağlardır !
Sıcacık dumanı tüten dolmadır "Sarmadır!"
Seni değiştiremezler belki ama,
Asla değişik davranmam deme !
Hayatın zorladığı kişi olmamak için,
Dış dünya zorlar, uyarsın belki;
Yakın kabul görmek için değişir kimi.
Sonsuza kadar böyle devam etmemek için,
Sevdiğin insanın
Hayatını kısıtlayıp ,
Aktivitelerini yasaklayıp ,
Olmadık şeylerden kıskanarak ;
Yanında tutamazsın
Ona ancak ;
Yüzünü her baktığımda
Başım dönüyor ..
Çünkü senin ;
Taşı çiçeğe çeviren ,
İnanılmaz bakışların var !
Ne iyi olurdu,
Verildiği gibi kalsaydı,
Ruhumuz!
Umudumuzu kaybetmeden,
Doğal duygularımızı,
Sapasağlam taşıyabilseydik yarınlara!




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!