Günler var ...
Salı pazar perşembe
Yağmurlarla ıslandığım,
Soğuğunla üşüdüğüm
Güneşinle ısındığım,
Sabah öğlen gece ,
Biz eline kibrit verilmeyen nesildik.
Tehlike arz ederdi merakımız
Nohut mercimekle saymayı öğrendik.
Her şeyin bir zamanı vardır dediler.
Leylekleri en yakın akrabamız bildik .
Elbette zamanla her şeyi öğrendik.
"Kuşlar gökyüzüne,
Balıklar deniz yük olabilir mi?
Hayatın özüdür bu,
Yaşama nedenidir...
Sen yüreğime yük değilsin ki ! ..
Dersini al..
Dönme dolap gibidir hayat.
Dönüp de gelme aynı yere.
Geçmişi arkanda bırak.
Geri kalan zamanı,
Güzel yaşamak için,
Uzun yıllar alsa da
Fiziksel değişimden kaçınılmıyor .
Tek değişmeyen şey gözlerimiz ,
Bir de içten gülümsememiz ...
Kire bulaşmamış ise benliğimiz ,
Emekli olmuşsun
Gelirin insanca yaşamaya yetmiyor
Günün markete kadar
Kapı önünde üç nefes
Sonra aynı koltuk
Aynı duvar
Gerçek dostlar ;
Gözlerimizde biriken ,
Hüzün bulutlarını izlerler ...
Yağmurlar başlamadan önce ,
Hayatımıza güneş gibi doğup ,
Bulutları dağıtırlar .
Sahte dostlar ;
Gölgeler gibidir.
Güneş doğduğunda ,
Mutlu olduğunuzda ,
Yanınızda belirirler !
Derdiniz olduğunda ,
Biz artık kök salmışız dostum!
Filizden fidana,
Fidandan ağaca varmışız !
Yağmurlarla ıslanmışız
Bazen yaprak dökmüşüz
Rüzgarla savrulmuşuz
Bir kahraman tanıdım
Kocaman kalbi vardı,
Cesareti gözlerine yazılmıştı
Az konuşurdu
Anlaşılması kolay anlatırdı
Milleti ve yüreğinde yaşattıkları için




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!