İnsanın biri kelebeği çok sevdi !.
Kendi yaşamı kadar bahçesinde uçması için izin istedi
Yaradan ona kelebekleri çok mu seviyorsun dedi
Benim bedenim kazada çiğnediğinden beri ümitsizim Yüce Allah’ım dedi .
Ve Yaradan ona kelebek olmayı mükafat olarak verdi .
Ama bir şartla dedi ;
Çocukluk ve gençlik döneminde yaşadığın acı-tatlı deneyimler olmasaydı ;
Bugün yaptığın davranışların doğru olup olmadığını nasıl ayırt edebilirdin?
Durumlar değişince,
Siz gelirken onlar giderler.
Merhaba, oyalama avutma yapanlar;
Kurduğunuz dengeleme ayarlarında
Ben yokum "Gözünüz aydın!"
Selamlar, gülümsememe neden olup
Ön yargılardan uzak,
Alçak gönüllülükle yaşıyorsanız !
Kalbiniz sevgi dolu, ruhunuz temizse,
Arkadaşlarınıza, ailenize değer verip,
Verdiğiniz sözleri yerine getiriyor,
Net ifadelerinizde güvenirlik, tutarlılık taşıyorsanız,
Birçok insan yaşar ama ;
Hiçbiri mübarek Şehitlerimiz kadar muhteşem değildir ...🇹🇷
Bir anlık derin boşluk
Adı üstünde bir anlık !!
Ya o boşluk sonsuz ve kalıcıysa ?
Gök kubbenin ihtişamı muhteşemdir ama
Ya o boşluk içinizdeyse ?
Ne güzel olurdu
Şurada yanımda olsaydın ...
En saf en doğal halimizle kavuşsaydık birbirimize
Denize karşı otursaydık seninle .
Dalga seslerinden başka ,
Binbir zahmet ile
öğrendiysen olta bağlamayı,
Hangi mevsimde ne tutulur bilirsen
Çapariyi, zokayı, paraketeyi
Öğrendiysen zarganayı
İyi gelmişse sana uzaklara kaçıp gitmeler...
Kıyıdan uzaklaşan
Tek kürekle kalmış bir balıkçıyım ben ,
Hayata dair ıskaladığım ne varsa içimde
Ardımda bırakıyorum…
Bir deniz fenerinin rotasını tutturmuş yüreğim …
6 Mayıs 1972 gecesi ,
Şafak sökmeden önce,
Hiçbir cana kıymamış!
Deniz, Hüseyin, Yusuf adında;
Üç gencin bedenini darağacına asacaklar!...
Ölümleriyle yarattıkları aydınlanma




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!