Haydi hayat,
Birazcikta bana göster
"O" cömert yüzünü.
Gelecekte degil!
Bu gün,
Geldiğimiz gideceğimiz yer belli:
Biraz soluk...
Nefes nefese kalmak nedendir!
Dünyayı benim sanmak nedendir! .
Yine firtina kopardigimiz bir gündü
"Yine meshurdu "O "kacislarin"
Ve, her zamanki gibi
Saatler beni sen gecerken
Akreple yelkovan takildi birden
Bir bakmışsın ki,
Adalet etmiş tecellisini.
Bir sabah kapında,
Karşına dikilenin olmuş
Ellerinde gülleri,
Ve de,ömrü...10:07 04.07.2015
Ah bir bilsen
Herşeyin çözümü sensin:
Eğer ona muhtaç olursan
köleyi efendi edersin.
22:58 14.10.2016
Darbe tek koldan gelirse,
Dalına budağına,
Güçlüsün
Buna dayanacaktır gövden, kökün.
Bir çok koldan gelirse,
O zaman
birden alev alan gönül;
birden sönebilir erken gelebilir baharı
dip köşe temizliği gerekebilir
hele de o köşeleri;
uzun zamandır meşgul edenleri.
İçtik güzel yılları ,
hem de, bir dikişte...
yinede her sayfası
dolan ömür defterimizi
arada bir açıp okumayı
akıl edemedik
Birak insanlardan kactigin
Sigindigin gecen olayim.
Yüzünü aydinlatan,
"O" her gece
Pencerendeki tek yildizin gibi
Birak giden gitsin!
Alisirsin onsuzluga!
Cirpinacaksin,
Bir gün mutlaka yasindan,
Vazgececeksin




-
Uğur Şahin
Tüm Yorumlarkalemine sağlık
“Yere” mim olmadan “yâre” lam olmaz.
Görmemişken bile, yüreğim kaldıramaz.
Cemalini göreyim, cennetten de geçerim
O Kevser şarabını, sonsuza dek içerim.