Bir mektup yollarsın şu gurbetten sılaya,
Gökyüzü açar zarfını bulutlar ağlar
Yakut bir gecenin koynunda yanısına
Yorganın isyan eder yastığın da, ağlar.
Zaten neyim kaldı dersin avuçlarım da!
Çogu kez boşuna acı çekeriz
güzel şeyler bitmesin isteriz
sonsuzluga taşınan ne var ki
şu yalan dünyada! .
Hayattan beklentimiz
görülüp tadılmamış meyveler hoş kokular
eşsiz lezzetler değil
Selamından sonra,
Eğer ki!
Özledim seni deseydi!
Hani neredeyse!
Bende seni diyecektim...
İyi ki demedi.
Açık sözlülük;
doğruluk samimilik
Atalarımızı;
ayakta kişilikli tutmuş:
Attıkları taş hedefini tutturmuş
Tecrübeler adına...
Ne kadar düzeltmeye calissada,
Düzgün duramiyorsa
Yasam gömlegi
Bazilarinin omzunda.
"O " omzun bir yani,
Eşin dostun uzaklaştı mı birer birer etrafından ?
Sevin yakındır kendine ulaşman.
21:29 19.11.2015
Annemiz besigimizi,
hüzünlü türküler
mirildanarak sallamis.
"O" yüzdendir
icimize islemis hüzünle
yakin dostlugumuz.....
Çarpık düzenler bozsada ağızlarda tadı,
hayat her halukarda akıp gidiyor.
kimilerinin ekmeğine yağı sürerken,
kimilerinin canını yakıp gidiyor.
11:53 30.06.2016
Aldıkça ağırlaşır
verdikçe mutlu olur insan ;
bedenine yakışan
şeffaf bir giysinin huzurunu hisseder.
Susmaz Şiirler




-
Uğur Şahin
Tüm Yorumlarkalemine sağlık
“Yere” mim olmadan “yâre” lam olmaz.
Görmemişken bile, yüreğim kaldıramaz.
Cemalini göreyim, cennetten de geçerim
O Kevser şarabını, sonsuza dek içerim.