Sonra da ; gezintideki bir bulut
usanır da , yersiz isyanımızdan ;
haykırır var gücüyle :
Ne biriktirdiniz bende ki !
Ne yağdırayım üstünüze !!!.
Toprak altındaki hayat;
beton arasından
bir fidanı fışkırtmaya gücü yetiyorsa;
hayat sensin
bir ışık hüzmesi, bir soluk, yetecektir
yeniden yeşermene.
Bir kalbi fethetmek;
Bazen susup onu;
dinlemekten geçer.
17:27 20.12.2016
Uzun yaşamak sevgisiz bir yürekle,
ne öğretir ne tat verir ki?
neden doyasıya yaşamaktan korkar;
kalbinin kat kat derinine saklar insan
dilemeye çekimserdir ümit yüklü dileklerini?
kimlerdir vuran ellerine neyin pahasına?
Öyle bir hale geldik ki;
uzasın geceler
sabahlar olmasın
uyanmayalım uykumuzdan
diyecek haldeyiz...
koskoca dünyada;
Maden iscileri cesur insanlar,
Yavrularina yuvalarina
Bir lokma ekmek götürmek icin
Daha attiklarin ilk adimlarinda
O gün icindeki geceye,
Diri diri mezarda kalmayi bu sonu göze alanlar..
Bozuk dedi dünya düzeni
bırak dedim bozuk düzeni
biz bozmayalım düzeni.
12:39 20.06.2016
Yokluklar iteklemeyle dayatırdı,
seni o kapalı kapıya...
Tutabiliyorsan dilini
söz geçirebiliyorsan kalbine,
ve ayaklarına zor olsa da,
bravo sana...21:24 22.06.2015
Sen ne çözülemez bir bilmecesin!
bilirdim ki bendim canında ocağında
gel uzaktan seyrettiğim
mutluluk yakına gelsin
resmimiz çekilsin yanak yanağa.
Varsın bu bahar;
başka bahar olsun.
yüreğinizi eskiten kederi;
süpürün bu Bahar'da...
Bu Bahar'da;
adı konmamış çiçekler açsın




-
Uğur Şahin
Tüm Yorumlarkalemine sağlık
“Yere” mim olmadan “yâre” lam olmaz.
Görmemişken bile, yüreğim kaldıramaz.
Cemalini göreyim, cennetten de geçerim
O Kevser şarabını, sonsuza dek içerim.