Seyretmeli ustayı,
büyük bir dikkatle...
onun bir kaç çekiç vuruş sesi;
Çınlarsa kulağımızda
birden depolanır beynimize
kitaplar dolusu
Biz yalanların gölgesinde
Serinlemeyi degil de;
yanmayı tercih etmişiz
Gerçeğin ateş'inde...
Ard arda vurulan;
Yıkılacagımız sanılan
Ona kizacaksin, küseceksin,
Gözyasi dökeceksin,
Ama bunlar önemli degil!
Lakin cözülemiyorsa hisleri,
Sen ona ulasmayi düsünürken
Bilinmez nedendir?
Her zaman keskin kilic
Cok sevilenin elindedir
Önce senden sevgi dilenir
Gözlerinin icine bakipta
Bir aldatis cemberi,
Izini belli etmeden
Usuldan, usuldan,
Sariyor etrafini bak !
Henüz yeni indirmisken,
Karşı çıkılması imkansız;
gizli bir düşmandır zaman
içten içe kemirir;
hem eldekilerimizi
hem de ruhumuzu:
hatalardan doğan doğruları;
Ard arda sıraladıkların, umutların mı?
Peki, onların gerçekleşmesi için
Gözlerine cesaretle baktın mı? .
Yok edilen her ne varsa
Ellerce; ellerimizce
Dillerce,dillerimizce
Sevgiye umuda dair;
Üstüne bir bardak soğuk su
İçebildik mi?
Oysa cesurcadır elvedalar,
Hem de,
Korkakça kaçmadı denecek kadar.
18:44 08.08.2015
Hayat Programına güvenilmez :
Temkinli davranmaktan
zarar gelmez.
Destekleyen ellerdir hatalarımız :
Cesurum diye de;
bile bile ateşe atılınmaz.




-
Uğur Şahin
Tüm Yorumlarkalemine sağlık
“Yere” mim olmadan “yâre” lam olmaz.
Görmemişken bile, yüreğim kaldıramaz.
Cemalini göreyim, cennetten de geçerim
O Kevser şarabını, sonsuza dek içerim.