Yanlızlık nedir sevgili
Bilirmisin?
Sen bensiz,ben sensiz
Önümde bir hayat...uzunluğu
Vadesi belli olmayan
Ardımda bıraktığım yaşam..
Bu gönül eyvallah etmedi
Kimseye
Geldi bir yerde vuruldu
Çünkü sevgisi yüce idi
Ama yazık etti
Kıymet bilmeze gitti.... 16.05.2013
Gece aldı kucağına
Sevdiklerini..
Bitmeye durdu gün
Peki,geride bırakılanlar.....16.10.2013...15.11
Tatsız bir gün nasıl geçer
Anladım
Hiçbir şeyden zevk almadan
Dünya ile ilişkisi kalmamış
Gibi.....
Etrafındakiler sanki yabancılaşmış
Su akar,yolunu bulur
Derler ya
Maalesef bulmuyor....
Bir yere gelip tıkanıyor
Dert yine derdi çekende
Kalıyor....... 12.09.2013
Nasılsın,iyimisin,iyi olduğun kesin
Yaptın,yıktın ve döndün...Bumuydu
Her sorduğuna cevap veren
Yürek....Alamadı sorduğunun
Karşılığını...Çünkü yoktu verilecek
Cevabın..
Kimi zaman,körkütük aşık
Kimi zaman,pervasız
Kimi zaman,Endülüs'te raks
Kimi zaman,Kuğu gölünde bale
Ortayı bulabilmek büyük şans...........22 Ağustos 2013, 01:56
Çok değer vermeyeceksin
O değer verdiğin,kıymetli tuttuğun
Küçük bir ayrılıkta,seni harcamaktan
Çekinmeyecektir..
Can dediğim,candan sevdiğim
Yok ki yanımda,dünyayı neyleyim
Elimi uzatsam, tutamam ki
Gözümü açtığım da göremem ki
Bir söz söylesem,dertleşmek istesem
Sesimi...sesimi duyuramam ki
Sözler neden tam anlaşılmadan yorumlanır,
Veya ters anlaşılır ki..
Canımsın dersin,canın çıksın diye algılanır.
Düşünceni bildirirsin,küser darılır..
Bunun ortasını bir türlü bulamadım.
Bilen varsa,lütfen söylesin.....




-
Hüseyin Gezer
-
Hüseyin Çubuk
-
Hüseyin Çubuk
Tüm YorumlarNilüfer Gümüş'ü ve güzel şiirini selamlıyorum,selam olsun güzel duygularla yüklü yüreğine! ..
ÇOK GÜZELDİ..
Emeğinize ve o güzel şair yüreğinize sağlık sevgili üstadım.
Tebrikler..
Saygılar..
HÜSEYİN ÇUBUK
Çok güzeldi.
Tebrik ediyorum emeğinizi ve o güzel şair yüreğinizi sevgili Nilifer hanım..
Tam Puanımla..
Saygı ve Selamlarımla..
HÜSEYİN ÇUBUK