Ah sevgili,ah....Bırakamıyorum ki
Ben de geç zamanlar...Hüzünler
Sende sevdalı yürek
Yıkıldı dünyam,kahroldum
Canım yanıyor,içim kanıyor
Sen....sen üzülme canım
Artık her gönül karanlık
Günaydın, mutlu günler demek
Gelmiyor içimden.
Güneş doğmuyor üzerimize
Yüreklerimize karanlığı doldurdular
Her anımiź karanlıkta
Yine yağmurlu bir akşam
Gökyüzü ağlıyor benim gibi,
Yollar,sırılsıklam gözyaşlarım gibi
Belki yarın,güneş açar...Belli mi
Olur..
Gözyaşlarım diner..Yüzüm
Ben annemi çok özledim
Kollarında uyumak istiyorum yine
Dizlerinde yatıp,dertleşebilmek
Saçlarımı okşarken,uyuyabilmek istiyorum.
Ben annemi çok özledim
Biraz kül,biraz duman
O benim işte
Diyeceğim sandınız......
Hayır ben değilim ki...... :))
Bazen üzgün,kırgın
Gönül istemese de,kırıyor,kırılıyor
Ne olursa olsun,yine
Kötülüğü kendine yapıyor.
Bazen ağır gelir
Üst üste ters gider
İşler
Düze çıkmak...
Hayaldir.....7 Ocak 2013, 18:18 ·
Zincir vurulsa ayaklarına
Kelepçeler takılsa bileklerine
Kilitleyebilmek mümkün değil
Aşk....sevgi izin vermiyor bunlara..
Bir an geliyor ki,herşey siliniyor
Kara bulutlar gök yüzünde
Ne olmuş yani.gönlümü
Kırıp yerlere attı isen
Yenisimi yok,çok etrafta
Kırılanı tamir etmektense
Bir fazla,bir eksik olmuş
Ne fark eder.




-
Hüseyin Gezer
-
Hüseyin Çubuk
-
Hüseyin Çubuk
Tüm YorumlarNilüfer Gümüş'ü ve güzel şiirini selamlıyorum,selam olsun güzel duygularla yüklü yüreğine! ..
ÇOK GÜZELDİ..
Emeğinize ve o güzel şair yüreğinize sağlık sevgili üstadım.
Tebrikler..
Saygılar..
HÜSEYİN ÇUBUK
Çok güzeldi.
Tebrik ediyorum emeğinizi ve o güzel şair yüreğinizi sevgili Nilifer hanım..
Tam Puanımla..
Saygı ve Selamlarımla..
HÜSEYİN ÇUBUK