Sildiğin sayfayı bir daha
Okumamak üzere,yırtıp
Atacaksın ki
Kendine dürüst olacaksın................17 Ekim 2013, 16:01
Sevgi;
Bir çocuğun yüzü gibi olmalı
Saf ve temiz....
Gözleri gibi olmalı,pırıl,pırıl
Katkısız...
Sevgi
Adına hasret demişler,ayrılıkların
Hasretler,ayrılıklar,zaman gelip
Bitiyor...
Bitiyor bitmesine de...kaybettiklerimize
ilmek,onlara hasretlik.ne zaman
Son bulacak acaba? ..................................17.10.2013
Yavaş,yavaş gidiyorum
Sen anlayamıyorsun
Gidiyorum,çünkü yerim yanın değil
Terkedip gitmek zor,zorluğa yenik düşüyorum
Gönlüm huzur vermiyorsa,ruhuna
Daha fazla ne sen kırıl,ne de ben.
Hayat'a,yeniden başlayabilmek olsa,elimden gelse,yaşama sıfırdan başlayabilsem.Hata yapmamak adına,kimseyi kırmamak için,kendimden ödün vermezdim.
Herşeyi oluruna bırakıp,ne halleri varsa görsünler diyerek kendime zaman ayırırdım şu kısa hayatta..
Kurallar yıkılmak için değilmidir?
Evet yıkardım tüm kuralları,kim ne derse desin.Önce kendilerine baksınlar derdim...
Herkese,etrafıma kol,kanat olacağım diye ne kendimi,ne zamanımı harcardım..Canımın istediğine cevap verir,istemediğine es geçerdim...Merak mı etmiş,üzülmüş mü...hiç düşünmezdim.Beni kırdıklarına saysınlar der geçerdim.
Biraz aptallık yapıyorum gibi..evet,evet aptalım,yüze gülüp ardımızdan konuşanlara hala güvendiğim için.Silip hayatımdan atamıyorum ya....Bu bile bile lades...bu aptallık değilde nedir sizce...?
·
Yola Devam
Artık ince düşünmeyeceğim
İnceldiği yerden kopsun
Diyerek
Yola devam edeceğim...........24 Mart 2013, 00:33.....
Yorgunun ,kırgınım
Bir dargın , bir barışık
Hayat işte
Elden bir şey gelmiyor
Bir kuşun kanadına tutunup
Uçmak,buralardan gitmek var ya..
Olmuyor işte,olmuyor,kahretsin
Yapılamıyor...
Çok değer vermeyeceksin,sevmeyeceksin
O değer verdiğin,kıymetli tuttuğun
Küçük bir ayrılıkta,seni harcamaktan
Çekinmeyecektir.
Hani derler ya,bayram gelmiş neyime
Kan damlar yüreğime...
Şimdi tam o demdeyim..




-
Hüseyin Gezer
-
Hüseyin Çubuk
-
Hüseyin Çubuk
Tüm YorumlarNilüfer Gümüş'ü ve güzel şiirini selamlıyorum,selam olsun güzel duygularla yüklü yüreğine! ..
ÇOK GÜZELDİ..
Emeğinize ve o güzel şair yüreğinize sağlık sevgili üstadım.
Tebrikler..
Saygılar..
HÜSEYİN ÇUBUK
Çok güzeldi.
Tebrik ediyorum emeğinizi ve o güzel şair yüreğinizi sevgili Nilifer hanım..
Tam Puanımla..
Saygı ve Selamlarımla..
HÜSEYİN ÇUBUK