Ne güzelsin,saf ve temiz
Gülüşün dudaklarında
Rüzgara karşı nasılda koşuyorsun
Hayatı altetmeye çalışır gibi..
Dilerim...emeklerin boşa gitmez
Yüzündeki gülümsemeyiş ve gamzeler
Göz görmeyince,gönül katlanır
Derler ya..
Değil
Koca bir yalan...katlanılmıyor...
Kırsan da
Sık sık kollarımı, yüreğimi
Umutlarımı
Sanma ki oturup Kabulleneceğim.
Merak etme sen, ben yeniden
KÜLLERİMDEN DOĞACAĞIM.........................7.5.2015
Dostlarım,
Her ne olursa olsun
Benim için değerlidir
Tabii ki köprüler sağlam ise...
Kork
Suskuluk başlamışsa
Eğer, kork
Sona çeyrek var·
..............10 Eylül 2013, 23:40
·
Önce saygı sonra sevgi
Ortadan
Kalkıyor..Ve
Gemiler batıyor.....21 Mayıs 2014, 01:21 ·
Seni çok özledim...O kadar büyük bir özlem ki
Anlatabilmek mümkün değil...
Bu yaşıma geldim,etrafımda baba diye
Seslenen oldu mu,özlemle,acı ile
Bakıyorum..
Bazen alabildiğince çocuk,bizlerdeN de
Saatler hızla koşmada,hayat
Dolu dizgin
Etrafımda sevenlerim ,yüreğim de
Sevdiklerim.
Ne sevenlerimden ne de sevdiklerimden
Sabah uyandığınızda
Etrafınızda sizi üzen ne varsa
Bitmiş olsa
Umutlarınız taptaze
Herkes birbirine gülerek
Günaydın diyebilse




-
Hüseyin Gezer
-
Hüseyin Çubuk
-
Hüseyin Çubuk
Tüm YorumlarNilüfer Gümüş'ü ve güzel şiirini selamlıyorum,selam olsun güzel duygularla yüklü yüreğine! ..
ÇOK GÜZELDİ..
Emeğinize ve o güzel şair yüreğinize sağlık sevgili üstadım.
Tebrikler..
Saygılar..
HÜSEYİN ÇUBUK
Çok güzeldi.
Tebrik ediyorum emeğinizi ve o güzel şair yüreğinizi sevgili Nilifer hanım..
Tam Puanımla..
Saygı ve Selamlarımla..
HÜSEYİN ÇUBUK