Bütün yazdıklarımı sana okutabilmek
İstedim.
Tane, tane hece, hece anlayabilirmiydin?
İşte bunda biraz şüpheliyim.
Hani söylerken duymamışsındır,
Dinlememişsindir diye.
Fazla merak etmeseniz
İnsanların özeline girmeseniz
Vergi memuru gibi,sorup durmasanız
Hayatınızdan ne eksilir ki......
·
Ne hoş bir sözdür
Birine "CANSIN, CANIMSIN
Diyebilmek.
Böyle birinin yanınızda olması
Canınızı,malınızı, varlığınızı
Misafirim
Bu dünya da, bu gün varım
Yarın yokum.
Eğer gittiğimden haberin olursa
Bir yerlerden görürüm
Beni selamsız bırakma.
Yine geldi gece
Bitsin dilde hece
Gelmiyor uyku bana
Nasıl dönecek gece,
Sabah'a
Ne dedim de kızdın yine
_________Sanki canını aldım.
___________Tek söz dedim...
___________________Güle güle___7.11.2013
Neden hep aynı hataya
Düşer
Kör kütük aşık olur
Sonra da
Dipsiz bir kuyuya
Düşeriz
Ne denir ki?
Sevgiler ağır geldi mi
Kıymeti bilinmezmiş.....
Doğru söze ne denir ki? .....27 Şubat 2013, 21:49 ·
Ne olurdu
Güzel güzel dostluk varken
Bu dostluğun yolunda
Birlikte güzelliklere doğru
Yürümek varken
Rotayı diğer yöne çevirmenin
Sensizde yaşamayı
Sensizlikte olmayı
Bir de unutabilsem
Yüreğimde kalanları




-
Hüseyin Gezer
-
Hüseyin Çubuk
-
Hüseyin Çubuk
Tüm YorumlarNilüfer Gümüş'ü ve güzel şiirini selamlıyorum,selam olsun güzel duygularla yüklü yüreğine! ..
ÇOK GÜZELDİ..
Emeğinize ve o güzel şair yüreğinize sağlık sevgili üstadım.
Tebrikler..
Saygılar..
HÜSEYİN ÇUBUK
Çok güzeldi.
Tebrik ediyorum emeğinizi ve o güzel şair yüreğinizi sevgili Nilifer hanım..
Tam Puanımla..
Saygı ve Selamlarımla..
HÜSEYİN ÇUBUK