Sustum, sustum
Sustum sadece yağmurlara
Yükledim sevgimi, usulca yolladım
Yanına.
Belki duyarsın anlarsın diye
Heyhat, yağmur damlaları da
Eğer olacaksa sevgi
Kelebeğin ömrü kadar
Kısada olsa güzel ve muhteşemdir
Yeterki,hakiki segi olsun
Adın dilimde şiir
Gözlerin, bakışlarıma
Ab_ı hayat
Ellerim, ellerinde sığınak
Teslimiyet.
Ya gönlüm, gönlüm
Ben her zaman
Herkesi ,erkek kadın
Akraba veye dost diye ayırmadım
Hepsini bir kefede tutup
Sevgimi, saygımı korudum.
Ailem , arkadaşlarım hepsi benim
Beni hatırla ama beni değil
Hayalinde yaşattığını.
Beni iyi hatırla uzun uzun konuştuğumuz
Günleri
Hatırla da nasıl olursa olsun hatırla.
Kah kavgalarımızı kah gülüşlerimizi
Bu gün bir ara radyoda müzik
Dinliyordum.
"Aşkının ilk bahari ilk heyecanım
Benim...""
Aklıma birden sen düştün
Bitmemiş satırlar
Kalmış hayatlar,
Hayaller
Ne zaman, nere de
Son bulur bilinmez......12.3.2016...10.58
Ne olursa olsun
Araya sık duvarlar da
Örülse
Eski dosttan
Düşman olmuyormuş
Zaman ,
Gittin ya benden
Ardına hiç bakmadan
Ben de dönüp bakmıyorum
Artık senden yana.
Kader istemedi, çok sevdim
Küçücük mutlulukları.
Gün çoktan bitti
Gece adım adım ilerliyor
Nelere gebe bilinmez
Sabaha daha çok zaman var
Dilerim yeni gün
Sağlık . huzur ve sevgi ile




-
Hüseyin Gezer
-
Hüseyin Çubuk
-
Hüseyin Çubuk
Tüm YorumlarNilüfer Gümüş'ü ve güzel şiirini selamlıyorum,selam olsun güzel duygularla yüklü yüreğine! ..
ÇOK GÜZELDİ..
Emeğinize ve o güzel şair yüreğinize sağlık sevgili üstadım.
Tebrikler..
Saygılar..
HÜSEYİN ÇUBUK
Çok güzeldi.
Tebrik ediyorum emeğinizi ve o güzel şair yüreğinizi sevgili Nilifer hanım..
Tam Puanımla..
Saygı ve Selamlarımla..
HÜSEYİN ÇUBUK