Gönlüm firarda,aldı başını
Gitti,gördün mü?
Sokağından geçti mi acaba?
Son bir kez görmek için seni.
Görüp vedalaşabilmek adına
Sonunda buda oldu işte
Gönlüm diyor ki
Dön
Arkana bakmadan git
Sil bütün hatıraları...
Yağmurun toprağa hayat
Verdiği gibi
Gülümseyişin bana hayat
Verirdi....
Sevdi ise yürek
Hiç engel tanımaz
Eğer bahaneler başladı ise
İstifaya gün saymak gerek
Gidiyorsun yavaş,yavaş yüreğimden.
Hissettirmemeye çalışsamda
Gidiyorsun.
Olmayacak bir duaya amin
Demekti bu,olmamalıydı..Olmamalıydı
Diyorum ya
Elimden
Gelebilse idi eğer
Karanlıkları göstermezdim hiç
Kimseye
Hep aydınlığa bakıp mutlu olabilsinler
Diye.....................................2 Nisan 2014, 01:35
Yakmayın ruhumdaki sönmüş lambayı
Bırak ruhum,karanlıkta dursun
Gecenin ufkunda yükselen ayı
Görelim perdemizin üstüne vursun..
Bu işkenceden beni çekip çıkarma ki
Anılar,bir bir kara diken gibi kalbimde
Darılmayın dostlar
Öncekiler gibi,hep güzellikleri anlat
Yazdıklarınla diyorsunuz
İstemezmiyim bende bunları
Sevgiden,sevdadan,baharlardan
Bahsetmeyi..
Gönlüm ufacık bir kelebek
Atıyor tik,tak,tik,tak
Poyraz esip,gök gürlese de
Elbet sığınacak limanı bulacak
Her ne olursa olsun
Beni ne kadar üzersen
Üz.
Gönlüm elvermiyor sana
Kızmaya
Olsun...değer bilmeyip




-
Hüseyin Gezer
-
Hüseyin Çubuk
-
Hüseyin Çubuk
Tüm YorumlarNilüfer Gümüş'ü ve güzel şiirini selamlıyorum,selam olsun güzel duygularla yüklü yüreğine! ..
ÇOK GÜZELDİ..
Emeğinize ve o güzel şair yüreğinize sağlık sevgili üstadım.
Tebrikler..
Saygılar..
HÜSEYİN ÇUBUK
Çok güzeldi.
Tebrik ediyorum emeğinizi ve o güzel şair yüreğinizi sevgili Nilifer hanım..
Tam Puanımla..
Saygı ve Selamlarımla..
HÜSEYİN ÇUBUK