Kültür Sanat Edebiyat Şiir

  • İçinden geldiği gibi yazmalısın03.12.2020 - 20:25

    Allah kahretmesin
    Yine köpeklet gibi yakışıklıyım
    Tü Tü Tü maşallah

  • şiraze03.12.2020 - 20:12

    onarılamazlar vardır Şirâze, bir de izi silinemezler
    ve çaresinin nerede gizli olduğunu bilemediğin dermansız sandığın illetler
    herkesin inandığı kendi doğruları bazen yanlışa çıkar
    bazen de yanlış görünende gizlidir doğrular
    olma keskin, olma zâlim; bazen üzerinde sapasağlam durduğun zemin çöker

  • şiraze03.12.2020 - 20:06

    sorma
    ne yaptığımı bugün
    sor ya da
    ne gizleyeceğim!
    seni düşündüm

  • şiraze03.12.2020 - 20:05

    benim bildiğim Ankara
    sarı ve kuraktı
    üstelik karasaldı
    bozkır düşmüş arka sokaklarına,
    kimseler de uğramazdı
    aç köpekler, terkedilmiş cılız kediler
    ve benim gibilerden başka,
    hiç bayramlığı olmamış bir çocuktu
    sanki o

  • şiraze03.12.2020 - 20:04

    ne güzel bakıyorsun öyle
    vurulup düşüyorum

  • şiraze03.12.2020 - 20:04

    kentsel dönüşüm
    adı altında maruz kaldığım yıkım
    dokundu içinde sen olan anılarıma
    böylece başladı nehir yalnızlığına göçüm
    ben Şirâze,
    yüzlerce şehrin mağduruyum
    konar egzoz kokulu kumrular çatılarıma
    ve takılır aklıma Meksika Körfezi’nde bıraktığım pelikanlarım

  • şiraze03.12.2020 - 20:03

    asi değilim
    hiç değilim marjinal, entel
    benden dava fanatiği olmaz, bir sürünün koyunu da
    aykırılıklarımı anlatır dururlar
    hayretler içinde dinlerim, meğerse ben neymişim!
    hepsini sil baştan Şirâze’m,
    bunu bilir ve söylerim
    hatırı sayılır bir aşığım ben

  • şiraze03.12.2020 - 20:02

    ben seni Şirâze;
    hem darmadağın, hem serkeşâne, hem de mısrâ-i berceste hükmünde sevdim
    sen istersin
    ve ben her şeyin üstüne yemin ederim

  • şiraze03.12.2020 - 20:01

    kuşlar göçmeden önce vedalaşmaz
    kimse de onlara bundan dolayı gönül koymaz
    dönüp geldiklerinde de Şirâze, kimse onları kovmaz

  • şiraze03.12.2020 - 20:00

    ben bir gezginim ve yalnızlığı sevmek Şirâze’m,
    değil benim kabahatim
    kabahat bana onu sevdirenlerin

    kızma ama, hâlâ kendimle kavgalıyım
    aramızı bul diye gece uykularımda bundandır sana kaçmalarım