yani özetle "normal" insanlar olarak zekânızı kullanmazsanız örneğin lut ailesi de vardı onlar da peygamberleri gördü selamlaştı onlar hayatta kaldı başka peygamberler de doğdu yeniden umut da oldu
diye okumak ve cennete inanmak yerine
başlarına gelenler gerçek oluyor "kimse doğru yolu bulamadığından dolayı"
yani beni bu şekilde örnek verecek değil
ama bu bir örnek
Çünkü aklı olmayan tek yaratık şeytan
yani özetle "normal" insanlar olarak zekânızı kullanmazsanız
örneğin lut ailesi de vardı
onlar da peygamberleri gördü selamlaştı
onlar hayatta kaldı
başka peygamberler de doğdu
yeniden umut da oldu
diye okumak ve cennete inanmak yerine
başlarına gelenler gerçek oluyor
"kimse doğru yolu bulamadığından dolayı"
sıkıntıdan ölmek
ölmekmiş meğer
ağzından tek bi doğru laf çıkmayan
tek bir kitap okumamış
çocuk desen masum diyemeyen
aklı hiçbir ilme yetişmeyen
kim varsa -isyan etti diye pes ettiniz
KÜSTÜM BEN.
ASLA DA AFFEDECEK DEĞİLİM.
Açın okuyun...
Türkler, ahlakını hiçbir zaman bir peygambere muhtaç olacak kadar kaybetmemişlerdir.
M. Kemal Atatürk
Eğer Türkler müslüman olmasaydı, İslamiyet musevilik gibi göksel bir din olarak kalırdı.
M. Kemal Atatürk
Türk milleti hiçbir devirde insanların yaptığı putlara tapmamıştır.
M. Kemal Atatürk
böyle de turşu kurun:))
Beni HİÇKİMSE İLGİLENDİRMİYOR.
hüküm veriyorlarmış da
kim veriyor kardeşim bu açıdan da
Kuran okuyarak hüküm vermeyenden daha aşağılık insan da yoktur
Ne mecburiyetim var benim sizin hükümlerinizle
Edebi yükümlerinizle uğraşmaya demek
şu "hepimiz" diyor
hiçbirimiz diye sizi mi bekliycez şimdi
*melek diyin diye !
kaydedin sesinizi
kendi telefonunuz yok mu
ZİKİR BUDUR DÜNYADA BU AÇIDAN
açıp dinleyin
veya n'apın ?
BU da benden HERKESE TAVSİYE
BURADAN ÖTEYE YOL YOKTUR.
Annesi dün Zeynep'e:
"Melek Yavrum!" diyordu.
İşitince bu sözü
Kız merak etti, sordu.:
-Melek yavrum ne demek?
Doğrusu anlamadım.
Melek kanatlı olur:
Hani benim kanadım?
Cevap verdi annesi:
-Üç yavrum daha vardı,
Onlar kanatlanarak
Elimden uçmuşlardı.
Hepsi yalnız bıraktı,
Bu talihsiz kadını,
Bari sen uçma diye
Kopardım kanadını!
FARUK NAFİZ ÇAMLIBEL
SİZİ Mİ BEKLİYORUZ ŞİMDİ BİZ MELEK DEMEK İÇİN
bu kadar da olmaz dedirtmeyin insanlara
nuh demiş
Peygamber dememiş
bir çocuk dünyaya getirmem demiş
BANA BAĞIRIYORLARMIŞ
NEDEN?
Cahil.
Bir insanlık mevhumu da yokmuş
Bazısının da din mevhumu varmış
VAR BU KONULAR
açın okuyun o zaman
Kime inanabilirsin ki şimdi
melek mevhumu olacak olmayacak konu mu
böyle insanlarda var dünyada
okur yazar
aklı fikri yerinde
mütevazi
MELEK DEMEK NASİP OLACAK MI ?
Sizi mi bekleyeceğiz
kitap mı okuyacağız
BUNU ANLAYIN O ZAMAN.