--------SELAMIN ALEYKÜM CEMAT-İ MÜSLİMİN--------- -------Bu gün sevgi değer yoldaşım Kahvaltı hazırlarken. bende bütün Sitelere göz gezdirdim. San ki Siteler evrim geçirmiş. O, cicili-bicili değimlerin yerini Fikir muha- kemesi almış. Demek ki Tarihsel Devinim hareketlenmiş. Bu çok güzel bir gelişme. Ben hep Statükoya karşı mücadele vermişimdir. Işık gördüğüm bazı Zat-ı muhte- remlere hafif sataşmakla onları araftan ve ya Fetretten kurtarabilirmiyim diye biraz uğraştım. Ancak bazı kişilerce anında ketlendim. Neyse pek önemli değil. -------Yaklaşık üç ay önce okur-yazar olmayana ve hatta Orta Okul Mezunlarına cahil diyen Sahıslar şimdi Ummi ve Âmâ Ozanlardan bahis eder oldular. Bu çok güzel bir gelişme. İnşallah böyle kültürel meseleler daha da çok tartışılır. Elbette ki farklı yorumlar olacaktır. Bizler Fikri hür, vicdani hür ve irfani hür İnsanlarız??? -------Ancak Taa Millattan önce yaşamış Antik Yunan Filozofu olan Platon'u Bizim medarı iftiharımız olan Merhum Aşık Veysel ile harmanlamışlar. Yanlış ve yazık etmişler. Platon Kadın-Erkek ayrımı yapan bir cinsiyetçiydi. Ruhun ölümsüz oldu- ğunu Topluma kabullendirmeye çalışan Usta bir Filozoftu. Asıl mesleği Pehlivan- lıktı. Pılaton Adını bu yüzden almıştır. Asıl Adı ARİSTOKLES'tir. Bütün eserleri devşirmedir. Her zaman ve her yerde Sokratın etkisi altında kalmıştır. O, Çağda elbette ki büyük hizmetleri olmuştur. Zaten Tarihçiler de hakkını teslim etmişlerdir. Ancak onca abartıldığı kadar değildir... --------Bizim Ulusal Değerlerimizden Merhum Veysel Şatıroğlu ise ne bir Filozoftür ne de bir Felsefecidir O, sadece Halkın Ozanıdır. Hayatının 38 Yılını Osmanlı da 50 Yılını da Cumhuriyet döneminde yaşamıştır. Şiirlerinde konu bakımından hep zengin bir çeşitlilik göstermiştir. Yunus Emre ve Karacaoğlan'dan etkilenmiştir. Amma ve lakin bütün Şiir ve Türkülerini onlar gibi değil kendi tarzında bestelemiş ve söylemiştir. Koşmaların da genelde Yöresel Lehçe-i bir dil kullanmıştır. Yaşam boyu Orta Çağı değil Cumhuriyeti anlatmıştır. Yani Radyo çağına çabuk adapte olmuş ve Değişlerinde Fabrika, Tren, Uçak, Füze ve benzeri yeniliklerden bahis etmiştir. Her türlü yeniliklere ve kültürel gelişmelere kucak açmıştır. Yaşadığı Çağı Şiir ve Değişlerinde ustaca dile getirmiştir. -------Bu vesileyle Merhum Aşık Veysel Şatıroğlu'na Allahtan Rahmet diler, Mekânı Cennet ve Ruhu Şad olsun. Butün dileğim onların anılarını yaşatabilecek bir neslin var olmasıdır. Okuyan ve anlayan mevcudiyetlere Selamlar olsun...VESSELAM. -------YORGUN KALEMDEN--------
-----DÜNYA GERÇEK, ÖLÜM HAKTIR------- -----Dünya, Güneş sistemine bağlı ve Güneşe en yakın olan üç Gezegen'den biridir. Çekim kuvvetinden dolayı üzerinde ve katmanlarında Su, Hava, Oksijen Kimyasal Mineral ve Madenler bulunmaktadır. Dünya, kendi ekseni etrafında Dönüş hızı 1600 Km. dir. Güneşin etrafın da dönüş hızı 107 bin Km.dir. ----Dünya, Üzerin de yaşayan yaklaşık dokuz milyon canlı türü bulunmaktadır. Bu da demektir ki, Dünya gerçek ve bunca mahlukatla beraber yaşanabilir bir Gezegendir. Peki neden Fetbazlar Dünya yalan ve ölüm bakidir diye fetva verirler anlamış değilim. Diğer Gezegenleri görmediğimiz halde varlığına inanı- yoruz. Cennet ve Cehennemin varlığına inanıyoruz da amel ediyoruz. Neden üzerinde tepinip ve türlü nimetlerinden faydalanarak aheste, aheste yaşayıpta Şükür etmiyoruz.? Bu ne yaman bir çelişkidir. ----Bazı Fetbazlar, kürsülerden Dünya'ya Ahiretin Tarlasıdır diye fetva veriyor- lar. Anlamış değilim. Anlamakta mümkün değildir. Kur'an-a göre, Kainatın bütün Tapusu Yüce Yaradana aittir ve hükmünü de kendisi verir diyor ayetler. Bu Güzel muhteşem Dünyamızın her türlü imkânlarından faydalanıp ve sonrada yok fani, yok yalan, yok Ahiret Tarlası terimleriyle neslimizi nereye yönlendirmek isteniyor. ----Bütün Mahlukatın elbette ki bir sonu vardır. Beşer Alemi, doğar, büyür, yaşar ve ölürler. Ve Lakin Topraktan geldikleri gibi tekrar Toprağa dönerler. Buna bazı Doktirinler; Evrim derler, bazılar da Devinim derler. Ben de derim ki: Dünya gerçek, Ölüm Haktır. VESSELAM --------ÇAKIROĞLU-----
------Denizler işgal altında, Gök yüzünü kirlettiler, Sevgi ve saygı dumura uğradı. Vicdanlar köreldi, Fitne-fesat kol geziyor. Cehalet coştu çağladı. Garip-gurebanın Anası ağladı. Tabiat kükredi, Faylar kırıldı. Anadolu yandı kavruldu. Gazze'de Kadın-Erkek, Çoluk-çocuk hunharca katledildi. Büyük Orta Doğu İslam Devletleri uzaktan seyir eyledi. Yalancı Fetbazlar bunca olanları Fıtrat-ı Kadere bağladı. Yetmedi Afata-Tufana Depreme hatim indirdi. Bu Devran-i Alemde satın alınmayan ne kaldı ki... VESSELAM.
--------ZEE KUŞAĞI-------- ----Ze kuşağı günümüzde en yakın kuşak olarak Literatüre geçmiş oldu. Ze kuşağının temel çerçevesine bakarsak, Toplumsal kültürün ve sosyo ekonomik alt yapının şekillenmesinde oldukça rol oynamaktadır. Çünkü modern çağ kabul edilen Dijitalizm. Yani bilişim, bilgi ve iletişim de kon- joktürel gelişmelere daha duyarlı bir nesil olarak kabul görmektedir. ----Ancak 2030 lu yıllar da, bu günün Ze kuşağı mensupları zorlu ekonomik ve Siyasal yaşamın beklentilerini karşılamaya ehil ve hazırlıklımıdır. Gelecek adına Rasyonel ve Efektif kararların alınmasında yeterli ve makul olabilecek- lermi. Günümüzde ki eğitim sistemi buna yeterlimidir. Memleket sathına Paralı eğitimin hakim olduğu ve fırsat eşitliğinin tamamen kurumlardan kalktığı bu dönemde, yada böyle kaygan bir devran da ne kadar başarılı olunabilir ki??? ------YORGUN KALEMDEN-------
**MEMLEKETİN HALİ AHAVALİ** . Bu Devran-i Alem, İbretle Dolu Beşikten Mezara, Yokuştur Yolu İblisler Uydurmuş, Sağ ile Solu Herkes Bir tarafı, Seçip Gidiyor. . Yandaşı Tanımaz, Kanun-Yasayı Haramla Doldurdu, Hırsız Kasayı Zenginler Tatilde, Kurmuş Masayı Seher de Kafayı, Çekip Duruyor. . Aydınlar Kamuda, Fişlenir Oldu Yurdunu Sevenler, Şişlenir Oldu Marketler haramla, güçlenir oldu Şıhlar Her Kapıyı, Açıp Gidiyor. . Ze Kuşağı tutkun, Tik-tok yarışa Kimisi Kapıldı, Batıl Görüşe Siyaset ket vurdu, sosyal barışa Karunlar Yoksulu, Biçip Gidiyor. . Çakıroğlu, Hangi Birini Saya Kalmadı hamaset, bozuldu maya Elin Kozmonot'u, Giderken Aya Bizde ki Düşünde, Uçup Gidiyor... -----OZAN ÇAKIROĞLU-----
**ANADOLU YUVAMIZ BİZİM** . Anadolu Bizim, Huzur Yuvamız Maşrikten-mağribe uğrar yolumuz Vatan-Millet Aşkı, Kutsal Davamız Uğruna Fedadır, Canımız Bizim. . Üç Yani Denizdir, Ortası Kara Dağları Sıralı, Yaylası Sahra Bereketi çoktur düşürmez dara Yedi İklim Uzar, Yolumuz Bizim. . Bu Dünya'da Eşin-Benzerin Yoktur Varlığın Düşmana Kılıçtır-Oktur Bayrağın Kırmızı, Hilal'in Aktır Cihana Yayıldı, Şanımız Bizim. . Suları Rahmettir, Doğası Cennet Havası Şifadır, Deniz'ler Nimet Meclis'te Kuruldu, Ulusal Devlet Hür Cumhuriyet'tir, Varımız Bizim. . Misak-ı Milli'yle, Birliğimiz Var Ulusal Millet'çe, Dirliğimiz Var Milat'tan bu yana, varlığımız var Her Devran bilinir namımız bizim. . Der Vezir Kutsaldır, Biz de Vatan Bağımsız Bir Devlet, kurmuştur Atam Gazidir-Şehittir, Bağrın da Yatan Bayrağa Renk verdi Kanımız Bizim... -----OZAN ÇAKIROĞLU------
*VATAN MİLLET KARA BAĞLADI* . Askere Tuzaklı, Pusulu Dağlar Memleket Sevgisi, Yürekte çağlar Şehitler Geldikçe, Analar Ağlar Ulusal Milletim, Kara Bağladı. . Onlar bu Vatan için, Can verdiler Şerefli Bayrağa, Siper Durdular Hakkın Divanına, Şehit Vardılar Yürekler Kanadı, Yara Bağladı. . Teröristler Tutmuş, Dağı Yamacı Vatanı Bölmektir, Gaye Amacı Yiğitler Vurulmuş, Haberler Acı Ciğerler Kavruldu, Kora Bağladı. . Atadan Armağan, Bu Kutsal Vatan Şehittir, Toprağın Uğruna Yatan Küffarın Dölüdür, Vatanı Satan Körelmiş vicdanlara, Şira bağladı. . Çakıroğlu Ne Desin, Ne Söylesin Düşman pusu kurmuş, canlar neylesin Şehitlere Mevlam, Rahmet Eylesin Kavim-Kardeş Bacı, Kara Bağladı... ----OZAN ÇAKIROĞLU-----
-------Pençe-kilit harekatı bölgesinden gelen Şehit haberleri yürekleri dağladı. Şehit olan Mehmetciklerimize Yüce Yaradan Rahmet eylesin. Mekânları Cennet, Ruhları Şad olsun. Ailelerine sabr-ı Cemil ihsan eylesin. Yaralı Askerlerimize acil şifa diliyorum. ------Ulusal Milletimizin Başı sağ olsun... ------Ancak ve ne yazıktır ki ve her zaman olduğu gibi Şehit Cenazelerin de Provokatörler o, ahlak dışı şer eylemlerine devam ettiler. ------Şehit Cenazeleri üzerinden Siyaset yapmak hem çok çirkin, hem de büyük günahtır. Son zamanlar da Siyaset uğruna her türlü eylem mübah sayılır oldu. Şehit Cenazelerin de hançeresini yırtacak şekil de bağırıp çağıran Provokatif eylemci Askere gitmemek için çürük raporu almış bir Mahlukat olduğu tespit edilmiştir. -------Nerede bir Şehit Cenazesi varsa, oraya koşan ve Cenaze sahibinden daha fazla fertat- figan edip birilerinin arkına su taşımak için, her türlü şebek- liği yapmaktadırlar. Bu ve benzeri olaylara itibar edilmemelidir. Ulusal Devletimiz eski örfü kültürümüzü ve Anadolu geleneklerini muhafaza etmelidir. Bunca kutlu değerlerimiz dejenere edilmektedir...VESSELAM. -------OZAN ÇAKIROĞLU--------
HAK-HAKİKAT BİLMEYİ ÖĞREN
.
Bu nasıl zamandır, bu nasıl andır
Vatan İçin Ölen, Şehittir-Candır
Ulusal Bayrağa renk veren kandır
Hakkı-Hakikatı, Bilmeyi Öğren.
.
Memleket kutludur, dört mevsim yaşar
Karadan-Denizden, Bereket Taşar
Suları Rahmettir, Çağlayıp Coşar
Bu Devrandan ibret, almayı öğren.
.
Bir gün yakandan tutar derviş hakiri
Mahşer de Aynıdır, Zengin-Fakiri
Zalimleri bekler, Cehennem çukuru
Hayır-Hasenatla, Dolmayı Öğren.
.
Yobaz Mahlukatta, Kördür Basiret
Bilgisiz Kâhin de, Olmaz Cesaret
Doğruyu Görmektir, Asıl Marifet
Haklının Yanında, Durmayı Öğren.
.
Mürşid-i Kâmil'den, Gitme Uzağa
Cahilden Uzak Dur, Düşme tuzağa
Gün Gelir Ecelin, Çeker Kızağa
Evreni Bilimle, Görmeyi Öğren.
.
Çakıroğlu Yazdı, Ebcetten Hece
Umudu Olmalı, Her Kulun Bence
Ecel Kuşu bakmaz, Yaşlıya-gence
Ahiret Salına, Binmeyi Öğren...
-----OZAN ÇAKIROĞLU-----
--------SELAMIN ALEYKÜM CEMAT-İ MÜSLİMİN---------
-------Bu gün sevgi değer yoldaşım Kahvaltı hazırlarken. bende bütün Sitelere göz
gezdirdim. San ki Siteler evrim geçirmiş. O, cicili-bicili değimlerin yerini Fikir muha-
kemesi almış. Demek ki Tarihsel Devinim hareketlenmiş. Bu çok güzel bir gelişme.
Ben hep Statükoya karşı mücadele vermişimdir. Işık gördüğüm bazı Zat-ı muhte-
remlere hafif sataşmakla onları araftan ve ya Fetretten kurtarabilirmiyim diye biraz
uğraştım. Ancak bazı kişilerce anında ketlendim. Neyse pek önemli değil.
-------Yaklaşık üç ay önce okur-yazar olmayana ve hatta Orta Okul Mezunlarına
cahil diyen Sahıslar şimdi Ummi ve Âmâ Ozanlardan bahis eder oldular. Bu çok
güzel bir gelişme. İnşallah böyle kültürel meseleler daha da çok tartışılır. Elbette ki
farklı yorumlar olacaktır. Bizler Fikri hür, vicdani hür ve irfani hür İnsanlarız???
-------Ancak Taa Millattan önce yaşamış Antik Yunan Filozofu olan Platon'u Bizim
medarı iftiharımız olan Merhum Aşık Veysel ile harmanlamışlar. Yanlış ve yazık
etmişler. Platon Kadın-Erkek ayrımı yapan bir cinsiyetçiydi. Ruhun ölümsüz oldu-
ğunu Topluma kabullendirmeye çalışan Usta bir Filozoftu. Asıl mesleği Pehlivan-
lıktı. Pılaton Adını bu yüzden almıştır. Asıl Adı ARİSTOKLES'tir. Bütün eserleri
devşirmedir. Her zaman ve her yerde Sokratın etkisi altında kalmıştır. O, Çağda
elbette ki büyük hizmetleri olmuştur. Zaten Tarihçiler de hakkını teslim etmişlerdir.
Ancak onca abartıldığı kadar değildir...
--------Bizim Ulusal Değerlerimizden Merhum Veysel Şatıroğlu ise ne bir Filozoftür
ne de bir Felsefecidir O, sadece Halkın Ozanıdır. Hayatının 38 Yılını Osmanlı da
50 Yılını da Cumhuriyet döneminde yaşamıştır. Şiirlerinde konu bakımından hep
zengin bir çeşitlilik göstermiştir. Yunus Emre ve Karacaoğlan'dan etkilenmiştir.
Amma ve lakin bütün Şiir ve Türkülerini onlar gibi değil kendi tarzında bestelemiş
ve söylemiştir. Koşmaların da genelde Yöresel Lehçe-i bir dil kullanmıştır. Yaşam
boyu Orta Çağı değil Cumhuriyeti anlatmıştır. Yani Radyo çağına çabuk adapte
olmuş ve Değişlerinde Fabrika, Tren, Uçak, Füze ve benzeri yeniliklerden bahis
etmiştir. Her türlü yeniliklere ve kültürel gelişmelere kucak açmıştır. Yaşadığı Çağı
Şiir ve Değişlerinde ustaca dile getirmiştir.
-------Bu vesileyle Merhum Aşık Veysel Şatıroğlu'na Allahtan Rahmet diler, Mekânı
Cennet ve Ruhu Şad olsun. Butün dileğim onların anılarını yaşatabilecek bir neslin
var olmasıdır. Okuyan ve anlayan mevcudiyetlere Selamlar olsun...VESSELAM.
-------YORGUN KALEMDEN--------
-------TURNAM-------
.
Ne Bakarsın Melül- Melül Yüzüme
Kanadın Çırptın Yel Vurdun Gözüme
Biraz Kulak Ver Sen Benim Sözüme
Lokman Hekim sarmaz yaramı turnam.
.
Şimşektir Gözlerin, Gılmandır Başın
Pençeler Zülfikâr, Keskindir Dişin
Helal mı Kazancın, Ekmeğin Aşın
Otağın, Dergâhın, Kiramı Turnam.
.
Yüksek, Yüksek Menzillerde Uçarsın
Issız, Issız Sahralardan Geçersin
Mevsim, Mevsim Uzaklara Göçersin
Amansız Yolların, Karamı Turnam.
.
Der Vezir Baharı, Yazı Bilmedim
Şavul Kayasın da, Seni Dinledim
Matemli Ahvalin, Seyir Eyledim
Senin de yavuklun, zara'mı Turnam...
.
*****OZAN ÇAKIROĞLU*****
-----DÜNYA GERÇEK, ÖLÜM HAKTIR-------
-----Dünya, Güneş sistemine bağlı ve Güneşe en yakın olan üç Gezegen'den
biridir. Çekim kuvvetinden dolayı üzerinde ve katmanlarında Su, Hava, Oksijen
Kimyasal Mineral ve Madenler bulunmaktadır. Dünya, kendi ekseni etrafında
Dönüş hızı 1600 Km. dir. Güneşin etrafın da dönüş hızı 107 bin Km.dir.
----Dünya, Üzerin de yaşayan yaklaşık dokuz milyon canlı türü bulunmaktadır.
Bu da demektir ki, Dünya gerçek ve bunca mahlukatla beraber yaşanabilir bir
Gezegendir. Peki neden Fetbazlar Dünya yalan ve ölüm bakidir diye fetva
verirler anlamış değilim. Diğer Gezegenleri görmediğimiz halde varlığına inanı-
yoruz. Cennet ve Cehennemin varlığına inanıyoruz da amel ediyoruz. Neden
üzerinde tepinip ve türlü nimetlerinden faydalanarak aheste, aheste yaşayıpta
Şükür etmiyoruz.? Bu ne yaman bir çelişkidir.
----Bazı Fetbazlar, kürsülerden Dünya'ya Ahiretin Tarlasıdır diye fetva veriyor-
lar. Anlamış değilim. Anlamakta mümkün değildir. Kur'an-a göre, Kainatın bütün
Tapusu Yüce Yaradana aittir ve hükmünü de kendisi verir diyor ayetler. Bu Güzel
muhteşem Dünyamızın her türlü imkânlarından faydalanıp ve sonrada yok fani,
yok yalan, yok Ahiret Tarlası terimleriyle neslimizi nereye yönlendirmek isteniyor.
----Bütün Mahlukatın elbette ki bir sonu vardır. Beşer Alemi, doğar, büyür, yaşar
ve ölürler. Ve Lakin Topraktan geldikleri gibi tekrar Toprağa dönerler. Buna bazı
Doktirinler; Evrim derler, bazılar da Devinim derler. Ben de derim ki: Dünya gerçek,
Ölüm Haktır. VESSELAM
--------ÇAKIROĞLU-----
------Denizler işgal altında, Gök yüzünü kirlettiler, Sevgi ve saygı dumura
uğradı. Vicdanlar köreldi, Fitne-fesat kol geziyor. Cehalet coştu çağladı.
Garip-gurebanın Anası ağladı. Tabiat kükredi, Faylar kırıldı. Anadolu yandı
kavruldu. Gazze'de Kadın-Erkek, Çoluk-çocuk hunharca katledildi. Büyük
Orta Doğu İslam Devletleri uzaktan seyir eyledi. Yalancı Fetbazlar bunca
olanları Fıtrat-ı Kadere bağladı. Yetmedi Afata-Tufana Depreme hatim
indirdi. Bu Devran-i Alemde satın alınmayan ne kaldı ki... VESSELAM.
--------ZEE KUŞAĞI--------
----Ze kuşağı günümüzde en yakın kuşak olarak Literatüre geçmiş oldu.
Ze kuşağının temel çerçevesine bakarsak, Toplumsal kültürün ve sosyo
ekonomik alt yapının şekillenmesinde oldukça rol oynamaktadır. Çünkü
modern çağ kabul edilen Dijitalizm. Yani bilişim, bilgi ve iletişim de kon-
joktürel gelişmelere daha duyarlı bir nesil olarak kabul görmektedir.
----Ancak 2030 lu yıllar da, bu günün Ze kuşağı mensupları zorlu ekonomik
ve Siyasal yaşamın beklentilerini karşılamaya ehil ve hazırlıklımıdır. Gelecek
adına Rasyonel ve Efektif kararların alınmasında yeterli ve makul olabilecek-
lermi. Günümüzde ki eğitim sistemi buna yeterlimidir. Memleket sathına Paralı
eğitimin hakim olduğu ve fırsat eşitliğinin tamamen kurumlardan kalktığı bu
dönemde, yada böyle kaygan bir devran da ne kadar başarılı olunabilir ki???
------YORGUN KALEMDEN-------
**MEMLEKETİN HALİ AHAVALİ**
.
Bu Devran-i Alem, İbretle Dolu
Beşikten Mezara, Yokuştur Yolu
İblisler Uydurmuş, Sağ ile Solu
Herkes Bir tarafı, Seçip Gidiyor.
.
Yandaşı Tanımaz, Kanun-Yasayı
Haramla Doldurdu, Hırsız Kasayı
Zenginler Tatilde, Kurmuş Masayı
Seher de Kafayı, Çekip Duruyor.
.
Aydınlar Kamuda, Fişlenir Oldu
Yurdunu Sevenler, Şişlenir Oldu
Marketler haramla, güçlenir oldu
Şıhlar Her Kapıyı, Açıp Gidiyor.
.
Ze Kuşağı tutkun, Tik-tok yarışa
Kimisi Kapıldı, Batıl Görüşe
Siyaset ket vurdu, sosyal barışa
Karunlar Yoksulu, Biçip Gidiyor.
.
Çakıroğlu, Hangi Birini Saya
Kalmadı hamaset, bozuldu maya
Elin Kozmonot'u, Giderken Aya
Bizde ki Düşünde, Uçup Gidiyor...
-----OZAN ÇAKIROĞLU-----
**ANADOLU YUVAMIZ BİZİM**
.
Anadolu Bizim, Huzur Yuvamız
Maşrikten-mağribe uğrar yolumuz
Vatan-Millet Aşkı, Kutsal Davamız
Uğruna Fedadır, Canımız Bizim.
.
Üç Yani Denizdir, Ortası Kara
Dağları Sıralı, Yaylası Sahra
Bereketi çoktur düşürmez dara
Yedi İklim Uzar, Yolumuz Bizim.
.
Bu Dünya'da Eşin-Benzerin Yoktur
Varlığın Düşmana Kılıçtır-Oktur
Bayrağın Kırmızı, Hilal'in Aktır
Cihana Yayıldı, Şanımız Bizim.
.
Suları Rahmettir, Doğası Cennet
Havası Şifadır, Deniz'ler Nimet
Meclis'te Kuruldu, Ulusal Devlet
Hür Cumhuriyet'tir, Varımız Bizim.
.
Misak-ı Milli'yle, Birliğimiz Var
Ulusal Millet'çe, Dirliğimiz Var
Milat'tan bu yana, varlığımız var
Her Devran bilinir namımız bizim.
.
Der Vezir Kutsaldır, Biz de Vatan
Bağımsız Bir Devlet, kurmuştur Atam
Gazidir-Şehittir, Bağrın da Yatan
Bayrağa Renk verdi Kanımız Bizim...
-----OZAN ÇAKIROĞLU------
*VATAN MİLLET KARA BAĞLADI*
.
Askere Tuzaklı, Pusulu Dağlar
Memleket Sevgisi, Yürekte çağlar
Şehitler Geldikçe, Analar Ağlar
Ulusal Milletim, Kara Bağladı.
.
Onlar bu Vatan için, Can verdiler
Şerefli Bayrağa, Siper Durdular
Hakkın Divanına, Şehit Vardılar
Yürekler Kanadı, Yara Bağladı.
.
Teröristler Tutmuş, Dağı Yamacı
Vatanı Bölmektir, Gaye Amacı
Yiğitler Vurulmuş, Haberler Acı
Ciğerler Kavruldu, Kora Bağladı.
.
Atadan Armağan, Bu Kutsal Vatan
Şehittir, Toprağın Uğruna Yatan
Küffarın Dölüdür, Vatanı Satan
Körelmiş vicdanlara, Şira bağladı.
.
Çakıroğlu Ne Desin, Ne Söylesin
Düşman pusu kurmuş, canlar neylesin
Şehitlere Mevlam, Rahmet Eylesin
Kavim-Kardeş Bacı, Kara Bağladı...
----OZAN ÇAKIROĞLU-----
-------Pençe-kilit harekatı bölgesinden gelen Şehit haberleri yürekleri
dağladı. Şehit olan Mehmetciklerimize Yüce Yaradan Rahmet eylesin.
Mekânları Cennet, Ruhları Şad olsun. Ailelerine sabr-ı Cemil ihsan
eylesin. Yaralı Askerlerimize acil şifa diliyorum.
------Ulusal Milletimizin Başı sağ olsun...
------Ancak ve ne yazıktır ki ve her zaman olduğu gibi Şehit Cenazelerin de
Provokatörler o, ahlak dışı şer eylemlerine devam ettiler.
------Şehit Cenazeleri üzerinden Siyaset yapmak hem çok çirkin, hem de
büyük günahtır. Son zamanlar da Siyaset uğruna her türlü eylem mübah
sayılır oldu. Şehit Cenazelerin de hançeresini yırtacak şekil de bağırıp
çağıran Provokatif eylemci Askere gitmemek için çürük raporu almış bir
Mahlukat olduğu tespit edilmiştir.
-------Nerede bir Şehit Cenazesi varsa, oraya koşan ve Cenaze sahibinden
daha fazla fertat- figan edip birilerinin arkına su taşımak için, her türlü şebek-
liği yapmaktadırlar. Bu ve benzeri olaylara itibar edilmemelidir.
Ulusal Devletimiz eski örfü kültürümüzü ve Anadolu geleneklerini muhafaza
etmelidir. Bunca kutlu değerlerimiz dejenere edilmektedir...VESSELAM.
-------OZAN ÇAKIROĞLU--------