Nurgül hanım aslında herkes aynı şeyi farklı düşünce tarzıyla söylüyor. Tabi ki bu farklılıklar her bireyin kendi yerini belirliyor. Herkes kendi penceresinden olaya müdahil olunca menzil bir olsa da yol ayrımları ortaya çıkıyor.. Birbirimizin penceresinden bakmak için ne yapmalıyız? Düşüncelerinizi önemsediğim için soruyorum.
Çok yerinde bir tespit Yasemin..
Yüreğine sağlık canım..
Hayırlı geceler diliyorum..
Şule canım neden öyle diyorsun?
Sen de bir şairsin:)
Ve sonra farkettim ki;
Bu sayfa da hâlâ müzik yok :)
Arkadaşlığa dostluğa önem veren herkese gelsin..
Ve sonra farkettim ki;
Uzak olsa mesafeler olsa gün aşırı, ses tonuyla değil söz tonuyla şifa buluyor yüreğimiz :)
İyi ki varsın Elif'im..
Ve sonra farkettim ki
Bir gün birisi sana öyle sarılacak ki, kırık olan tüm parçaların birleşecek.
İyileşecek kırgınlıkların...
Konuya bir türkü ile eşlik etmek istedim..
Hayırlı geceler..
Yüreğinize sağlık Nurgül hanım teşekkürlerimi sunuyorum..
Gün ışığı, kürsüdeyiz lütfen olayı çarpıtma:)
Sayın Özne su şişesi fırlatmadığınız için teşekkür ederim :)
Sevgili Amarna burada şişeler zarar verme adına silaha dönüştürülebiliyor..
Nurgül hanım aslında herkes aynı şeyi farklı düşünce tarzıyla söylüyor. Tabi ki bu farklılıklar her bireyin kendi yerini belirliyor. Herkes kendi penceresinden olaya müdahil olunca menzil bir olsa da yol ayrımları ortaya çıkıyor.. Birbirimizin penceresinden bakmak için ne yapmalıyız? Düşüncelerinizi önemsediğim için soruyorum.
Sayın Özne güzel fikir :)
Selâm ve saygılarımla
Çok güzel bir yazı teşekkürler Amarna..
Emeğine yüreğine sağlık..
Yüreğinin güzelliğine güzellik katmış olabilir Güneşli Melek:)