Kültür Sanat Edebiyat Şiir

Ahde Vefa
Ahde Vefa

BİZE SÖZÜMÜZDEN ÇOK YÜREĞİMİZDEN ANLAYAN GEREK... İBADETİNİ ALLAH'A GÖSTER BANA İNSANLIĞIN LAZIM... Burası gönül demliği yar. Dile dua, çaya dem, yüreğe kıdem. Aşk’a vefalı olan gelsin..

  • İçinden geldiği gibi yazmalısın24.12.2022 - 09:30

    Dün seni kimin incittiğini unut ama seni hergün sevenleri unutma.
    Seni ağlatan geçmişi unut.
    Senin gülümsemeni sağlayan dostlarını unutma..

  • İçinden geldiği gibi yazmalısın24.12.2022 - 09:29

    Hayırlı sabahlar
    Teşekkür ederiz türkü için Nihat bey.

  • serbest kürsü23.12.2022 - 17:11

    Anlaştığımıza sevindim Maria.
    Akılları örtülüp, set çekilmiş olanlar neyin doğru olduğunu anladığında geç olmaması tek temennim..

  • Pax Amarna23.12.2022 - 12:53

    Kanaat bitiyor memnuniyetsizlik artıyor.
    Sonuç böyle çaresizlik..
    Teşekkür ederiz Amarna hanım.

  • Ve sonra farkettim ki23.12.2022 - 11:56

    Ve sonra farkettim ki;

    Tâ ezelden akrabâydık akreb olduk biz bize
    Sırrımız meydâna çıkdı bakmaz olduk yüz yüze..

  • serbest kürsü23.12.2022 - 11:46

    Rica ederim..
    Bugünden itibaren öfkelenip,kızdığın içinden geçirirken yazdığın tüm kelimeleri benim ismim altında yazabilir misin?
    Yani x kişiye kızdın onu unut bana yaz.
    Bunu bir sosyal deney olarak yapalım.
    Bana edeceğin sözler ne kadar ulaşır, bana ne katar, ne eksiltir..
    Yeter artık diyen biri olur mu?
    Rabbim şahit çok üzülüyorum amacım yargılamak veya üzmek değil kesinlikle yanlış anlaşılmasın..
    Kim kim de ne kadar..
    Selâm ve saygılarımla

  • serbest kürsü23.12.2022 - 11:14

    Yüreğine sağlık sevgili Maria şiirin çok güzeldi..
    Seninle bir anlaşma yapmak istiyorum müsaden olursa.

  • Ve sonra farkettim ki23.12.2022 - 03:01

    Yüreğine sağlık Elif'im:)

    ( Onu biliyoruz :) )

  • serbest kürsü22.12.2022 - 13:44

    Konuya dahil olmak istemesem de sessiz kalmak bazen imkansız oluyor. Böyle tartışmalar ancak yıkıcı sonuçlar doğuruyor..
    Daha yapıcı olmaya çalıştıkça en başta sen kırılıyorsun.
    Hepimiz kendi aklî ve vicdani, hür irademiz ile bazı konuları tartışmaya açabilir bazı konular da hem fikir olup, uzlaşıp bazı konular da ise ters düşebiliriz. İnsan olduğumuzun farkındalığı budur.
    Bunu yaparken ötelemek, aşağılamak, kayırmak gibi söylemler kimseyi diğerinden üstün kılmaz.
    Kimse kimsenin ahlâkını ve anneliğini sorgulayamaz.

    Nurgül hanımın şu sözü çok doğru" Allah ile insanı karşılaştırarak hiç bir zaman yan yana koymadı ""
    Bazılarının yapmak istediği her insanı bir kefeye koyarak birbirine kırdırmak.
    Elhamdülillah hepimizin Allah'ı bir tektir.
    Atamız Adem aleyhisselamdır.
    Bunu bile bile hâlâ kardeşliği hiçe sayan vicdanı ağ bağlamış kişilerle şu an olmayan olaylar üzerinden tartışmaya girmek anlamsız.
    Kimin neyi savunduğu belli değil izler karışmışken ortalığı bulandırmak daha kolay..Bundan haz duyanlar şunu iyi bilmeli ki elbet herkesin hesaba çekileceği gün kimin niyeti ne ise eline geçecek o'dur.

    İsmini Zeyno olarak veren kişi acaba tartışmayı kadınların üzerinde yoğunlaştırmaya çalışan erkek midir kadın mı çözemedim.

  • Ve sonra farkettim ki21.12.2022 - 23:04

    Kadınlar kendi kendine şiir yazabilir mi canım? ;)