Kültür Sanat Edebiyat Şiir

Ahde Vefa
Ahde Vefa

BİZE SÖZÜMÜZDEN ÇOK YÜREĞİMİZDEN ANLAYAN GEREK... İBADETİNİ ALLAH'A GÖSTER BANA İNSANLIĞIN LAZIM... Burası gönül demliği yar. Dile dua, çaya dem, yüreğe kıdem. Aşk’a vefalı olan gelsin..

  • serbest kürsü25.12.2022 - 14:39

    Balıkları çamaşır suyunda yıkayıp öyle mi ayıklasam;)

  • serbest kürsü25.12.2022 - 14:35

    Neşeniz bol olsun hanımlar:)
    Bende her zaman ki gibi misafir:)

  • ALZHEİMER'LA YAŞAM25.12.2022 - 14:33

    Öncelikle HOŞGELDİNİZ
    EDEPLE GELEN LÜTUF'LA DÖNER..
    Bu konu başlığı ALZHEİMER hastalığı dolayısıyla deneyimlerini, önerilerini, araştırıp paylaşmak istediklerinizi bir alan da toplayıp bilinçlendirme ve sohbet amacı ile açılmıştır..

    Alzheimer illet midir nimet midir?

    Sevgilerimle..

  • gaziantep25.12.2022 - 08:37

    Gazişehrimin bu yıl 101. Kurtuluş yıldönümü..

  • gaziantep25.12.2022 - 08:27

  • gaziantep25.12.2022 - 08:05

    Kavruldu her yer mermi sesinden,
    Analar ağlaşır nenni sesinden,
    Rükû da, secde de Molla Mehmed'im
    Ant içer, dua eder gönül sesinden.
    Ya VATAN,ya ECEL der; KARAYILAN;
    Irkçılık ve savaş son bulsun eman!
    Lâkabınla oldun sen dillere destan.
    Asırlar da geçse unutulmaz ŞEHİDİM..
    Namerd'e minnet eylemedi GAZİ ŞEHRİM..

    Tuba YILDIRIM

  • gaziantep25.12.2022 - 08:02

    Bu gün mü bugün yirmibeş aralık günü
    Ayakta Antep, ayakta Şahinbeyin köprüsü
    Ne kendisi biter ne de çileli acılı öyküsü
    Ve düşmez dillerden Antebin gazilik türküsü...

    Kimler öle kimler söylene bu yaralı diyarda
    Gel sor al cevabını karlar altında yatan da
    İpler şimdi vatanı parsel parsel satan da
    Gün doğarken gözyaşları ılgıt ılgıt akan da...

    Herkes şimdi kapamış gözleri kör olmuş gibi
    Nasıl olmuş kalmamış tadı sanki kazan dibi
    Ölmüşler zaten kör yaşayanlar kırk taneli nar gibi
    Bazılarının konumu körler ülkesindeki tek gözlü kral gibi...

    İşte böyledir Gaziantebin değişmeyen öyküsü
    Neydi nasıldı toprak altındaki Şahinbeylerin ülküsü
    Gitti gidenlerle olmaz artık batan Güneş gibi döngüsü
    Nasıl olur sonu bilmem şimdi söylenir battı balık türküsü...

    NİYAZİ SAKAR.

  • serbest kürsü24.12.2022 - 22:29

    Güneşli Melek
    "Öyle büyümüş ki içimizdeki yalnızlık. Sevilmeyi beklerken, beklemeyi sevmişiz.Özlemek, ölmekten sadece iki harf fazla be çocuk"demiş CEMAL SÜREYA..


  • Alıpbaşını uzaklara gitmek isteyenler kulübü ;)24.12.2022 - 10:23


  • Pax Amarna24.12.2022 - 10:01

    Gününüz aydın olsun..
    İyi olmana sevindim Güneşli Melek:)

    Yüreğine sağlık Şule hanım yazınızı pür dikkat okudum.
    İyi birer talebe olmakla birlikte çocuğun ilk öğretmeni ve örnek alacağı kişi de anne babasıdır.
    Ev ortamı belirli duyguları, yapması gerekenleri çocuğa aşılamıyorsa dışarıdan gelen her türlü etik olmayan davranışa maruz kalıyor..
    En temel sorun çalışmadan, emek vermeden nasıl yükseliriz düşünce algısı yaratılması..
    Yeni çıkan çoğu dizi de buna destek veriyor aile mahremiyeti hiçe sayılarak herşeyi kullanıp (fenomen) başlığı altında gençlerimiz eziliyor..
    Önceleri rehber öğretmen mi vardı. Bir sorunumuz varsa sınıf öğretmeni bunu anlar özel olarak aileyle görüşürdü. Sınıf öğretmenlerimiz sınıfta canlı yayın açılıyor ruhu duymuyor. O kadar profesyonel ki bu konu da gençlerimiz performansını iyi yönde kullanamıyorlar.
    Sıtkı Aslanhan videolarında bu konuyu çok güzel anlatıyor tavsiye ederim.

    Kerem bey Mevlana'nın şu sözünü anımsatıyor sözünüz" Mum olmak kolay değil aydınlatmak için önce yanmak gerek"..

    Selâm ve saygılarımla