Öncelikle HOŞGELDİNİZ EDEPLE GELEN LÜTUF'LA DÖNER.. Bu konu başlığı ALZHEİMER hastalığı dolayısıyla deneyimlerini, önerilerini, araştırıp paylaşmak istediklerinizi bir alan da toplayıp bilinçlendirme ve sohbet amacı ile açılmıştır..
Kavruldu her yer mermi sesinden, Analar ağlaşır nenni sesinden, Rükû da, secde de Molla Mehmed'im Ant içer, dua eder gönül sesinden. Ya VATAN,ya ECEL der; KARAYILAN; Irkçılık ve savaş son bulsun eman! Lâkabınla oldun sen dillere destan. Asırlar da geçse unutulmaz ŞEHİDİM.. Namerd'e minnet eylemedi GAZİ ŞEHRİM..
Bu gün mü bugün yirmibeş aralık günü Ayakta Antep, ayakta Şahinbeyin köprüsü Ne kendisi biter ne de çileli acılı öyküsü Ve düşmez dillerden Antebin gazilik türküsü...
Kimler öle kimler söylene bu yaralı diyarda Gel sor al cevabını karlar altında yatan da İpler şimdi vatanı parsel parsel satan da Gün doğarken gözyaşları ılgıt ılgıt akan da...
Herkes şimdi kapamış gözleri kör olmuş gibi Nasıl olmuş kalmamış tadı sanki kazan dibi Ölmüşler zaten kör yaşayanlar kırk taneli nar gibi Bazılarının konumu körler ülkesindeki tek gözlü kral gibi...
İşte böyledir Gaziantebin değişmeyen öyküsü Neydi nasıldı toprak altındaki Şahinbeylerin ülküsü Gitti gidenlerle olmaz artık batan Güneş gibi döngüsü Nasıl olur sonu bilmem şimdi söylenir battı balık türküsü...
Güneşli Melek "Öyle büyümüş ki içimizdeki yalnızlık. Sevilmeyi beklerken, beklemeyi sevmişiz.Özlemek, ölmekten sadece iki harf fazla be çocuk"demiş CEMAL SÜREYA..
Gününüz aydın olsun.. İyi olmana sevindim Güneşli Melek:)
Yüreğine sağlık Şule hanım yazınızı pür dikkat okudum. İyi birer talebe olmakla birlikte çocuğun ilk öğretmeni ve örnek alacağı kişi de anne babasıdır. Ev ortamı belirli duyguları, yapması gerekenleri çocuğa aşılamıyorsa dışarıdan gelen her türlü etik olmayan davranışa maruz kalıyor.. En temel sorun çalışmadan, emek vermeden nasıl yükseliriz düşünce algısı yaratılması.. Yeni çıkan çoğu dizi de buna destek veriyor aile mahremiyeti hiçe sayılarak herşeyi kullanıp (fenomen) başlığı altında gençlerimiz eziliyor.. Önceleri rehber öğretmen mi vardı. Bir sorunumuz varsa sınıf öğretmeni bunu anlar özel olarak aileyle görüşürdü. Sınıf öğretmenlerimiz sınıfta canlı yayın açılıyor ruhu duymuyor. O kadar profesyonel ki bu konu da gençlerimiz performansını iyi yönde kullanamıyorlar. Sıtkı Aslanhan videolarında bu konuyu çok güzel anlatıyor tavsiye ederim.
Kerem bey Mevlana'nın şu sözünü anımsatıyor sözünüz" Mum olmak kolay değil aydınlatmak için önce yanmak gerek"..
Balıkları çamaşır suyunda yıkayıp öyle mi ayıklasam;)
Neşeniz bol olsun hanımlar:)
Bende her zaman ki gibi misafir:)
Öncelikle HOŞGELDİNİZ
EDEPLE GELEN LÜTUF'LA DÖNER..
Bu konu başlığı ALZHEİMER hastalığı dolayısıyla deneyimlerini, önerilerini, araştırıp paylaşmak istediklerinizi bir alan da toplayıp bilinçlendirme ve sohbet amacı ile açılmıştır..
Alzheimer illet midir nimet midir?
Sevgilerimle..
Gazişehrimin bu yıl 101. Kurtuluş yıldönümü..
Kavruldu her yer mermi sesinden,
Analar ağlaşır nenni sesinden,
Rükû da, secde de Molla Mehmed'im
Ant içer, dua eder gönül sesinden.
Ya VATAN,ya ECEL der; KARAYILAN;
Irkçılık ve savaş son bulsun eman!
Lâkabınla oldun sen dillere destan.
Asırlar da geçse unutulmaz ŞEHİDİM..
Namerd'e minnet eylemedi GAZİ ŞEHRİM..
Tuba YILDIRIM
Bu gün mü bugün yirmibeş aralık günü
Ayakta Antep, ayakta Şahinbeyin köprüsü
Ne kendisi biter ne de çileli acılı öyküsü
Ve düşmez dillerden Antebin gazilik türküsü...
Kimler öle kimler söylene bu yaralı diyarda
Gel sor al cevabını karlar altında yatan da
İpler şimdi vatanı parsel parsel satan da
Gün doğarken gözyaşları ılgıt ılgıt akan da...
Herkes şimdi kapamış gözleri kör olmuş gibi
Nasıl olmuş kalmamış tadı sanki kazan dibi
Ölmüşler zaten kör yaşayanlar kırk taneli nar gibi
Bazılarının konumu körler ülkesindeki tek gözlü kral gibi...
İşte böyledir Gaziantebin değişmeyen öyküsü
Neydi nasıldı toprak altındaki Şahinbeylerin ülküsü
Gitti gidenlerle olmaz artık batan Güneş gibi döngüsü
Nasıl olur sonu bilmem şimdi söylenir battı balık türküsü...
NİYAZİ SAKAR.
Güneşli Melek
"Öyle büyümüş ki içimizdeki yalnızlık. Sevilmeyi beklerken, beklemeyi sevmişiz.Özlemek, ölmekten sadece iki harf fazla be çocuk"demiş CEMAL SÜREYA..
Gününüz aydın olsun..
İyi olmana sevindim Güneşli Melek:)
Yüreğine sağlık Şule hanım yazınızı pür dikkat okudum.
İyi birer talebe olmakla birlikte çocuğun ilk öğretmeni ve örnek alacağı kişi de anne babasıdır.
Ev ortamı belirli duyguları, yapması gerekenleri çocuğa aşılamıyorsa dışarıdan gelen her türlü etik olmayan davranışa maruz kalıyor..
En temel sorun çalışmadan, emek vermeden nasıl yükseliriz düşünce algısı yaratılması..
Yeni çıkan çoğu dizi de buna destek veriyor aile mahremiyeti hiçe sayılarak herşeyi kullanıp (fenomen) başlığı altında gençlerimiz eziliyor..
Önceleri rehber öğretmen mi vardı. Bir sorunumuz varsa sınıf öğretmeni bunu anlar özel olarak aileyle görüşürdü. Sınıf öğretmenlerimiz sınıfta canlı yayın açılıyor ruhu duymuyor. O kadar profesyonel ki bu konu da gençlerimiz performansını iyi yönde kullanamıyorlar.
Sıtkı Aslanhan videolarında bu konuyu çok güzel anlatıyor tavsiye ederim.
Kerem bey Mevlana'nın şu sözünü anımsatıyor sözünüz" Mum olmak kolay değil aydınlatmak için önce yanmak gerek"..
Selâm ve saygılarımla