Kültür Sanat Edebiyat Şiir

Nilüfer Aksu
Nilüfer Aksu

"Delirmemek için yazanlar delirdiğinde de yazmaya devam edecek.Ne içten bir deliliğin bilgeliğidir bu.Kendimizle tanışma hâli.! " NiLüFeR AkSu . .. ...

  • Mavinin İzi18.01.2024 - 18:40

    “Eğer derin bir yara iziniz varsa bu bir kapıdır.
    Eğer çok eski bir hikâyeniz varsa bu bir kapıdır.
    Eğer gökyüzünü ve suyu neredeyse dayanamayacak kadar seviyorsanız,bu bir kapıdır. Daha derin bir yaşamı,dolu bir yaşamı,
    aklı başında bir yaşamı arzuluyorsanız bu bir kapıdır.”
    ~
    C.Pinkola Estes

  • Mavinin İzi17.01.2024 - 22:36

    “Hatırlar mısın ? İlk yıllarımızda beştaş oynardık.
    Şimdi anlıyorum ki, o da bir sevme biçimiymiş.
    Bir çocuk oyunu üzerine kurmuşuz hayatımızı.
    Sen öldün. Ben yaşlandım. Seni bir daha sevmek için gelsem,mezarında,beştaş oynasam
    bir başıma.Kime anlatırsın ki.Şimdi ne taş,ne oyun,ne yer sofrasındaki rüya. Büyüdüğüm her yerden gittim. Yalnız uykum, son kapının önündeyim. Seni çok özledim…”
    ~
    Şükrü Erbaş / Kenar Notları
    Sevgili eşi Hatice Hanım’a ithafen…

  • bir not düş!17.01.2024 - 22:15

    Hayatın mutlak doğrusu yok,
    içinize sineni olsun…

  • Mavinin İzi17.01.2024 - 18:07

    ‘Mavi, ana renklerden biridir. Koşulsuz,uçsuz bucaksız ,sonsuz bir sevgiyi çağrıştıran…

  • Mavinin İzi17.01.2024 - 13:55

    “Kendi çocukluğuna sarılamayan,hiçbir çocuğu sevgiyle kucaklayamaz.!”
    ~
    nilüfer&aksu / İçindekiNeyseDışınaYansıyanDaOdur

  • Mavinin İzi16.01.2024 - 15:09

    “Herkesin uykusunda boğulduğu
    Taşlara konuştuğu,kuyulara inandığı
    Duasından korktuğu,Tanrısını öldürdüğü
    Acısını unutmuş bu insan çölünde
    Bir gün bir çocuk çıkıp da
    Topuklarımızda kaybolmuş bir mavi sesle
    ‘Ben sizi sevmiyorum.’ Derse…

    Gelecek nereden gelecek diyordun ya.”
    ~
    Şükrü Erbaş

  • Mavinin İzi16.01.2024 - 15:04

    “İnsanda ne var ? İnsana ne verilmemiştir ? İnsan neyle yaşar.? Bunları öğrenince yine göğe döneceksin.”
    ~
    Tolstoy

  • Mavinin İzi16.01.2024 - 14:42

    İnsanlar vardır
    Gelip geçerler hayatlarımızdan
    Kimi hiçbir iz bırakmaz ardından
    Kimi hafifçe okşar ruhumuzu
    Kimi de hüzün bırakır ardından…
    İnsanlar vardır
    Usulca sokulurlar içimize
    Sonsuzcasına orada kalsın isteriz
    Bazıları serap gibidir
    Yokluğunda hayâlleridir gerçeğimiz…
    İnsanlar vardır
    Konuştukça su olur akarlar kalbimize
    Kan gibi Can gibi Canan gibi…
    İnsanlar vardır
    Işığı sönmüş yıldızlar gibi çaresizdirler
    Açtın mı kollarını
    Kalbine doldururlar ışığı…
    İnsanlar vardır
    Soğuk duvarlar misali
    Gülümsemenin sıcaklığını bilmezler
    Bilseler de sevmezler…
    İnsanlar vardır
    Gelip geçerler hayatlarımızdan
    Kimi depremlerle gider
    Kimi fırtınalarla…
    Ben kalanlardan yanayım
    Gitmeyenlerin sadakâtini ve sabrını severim
    Sarılıp bırakmayanların sıcaklığını…
    ~
    Şems_i Tebrizi
    ~
    Bir insanın kalbine girmek kolaydır,zor olan o kalp de yaşayabilmektir. Yaşayabilen ve yaşatabilen ‘olmayı bilmek,temennisi ile.Her birimiz adına…
    Konukluğunuza ve değerli paylaşımınıza kalbi teşekkürlerimi, bıraktım. Sayın, Pehlevan
    Selâm,saygı ile…

  • Mavinin İzi15.01.2024 - 20:12

    “birbirimizin yaşamlarına değeriz
    bir sözle
    bir bakışla
    bir dokunuşla…
    ~
    bir el bir eli tutar
    tutulan el yola dönüşür…
    ~
    ya gideceği yere kadar eşlik eder
    ya da s’onsuzluk olur…
    ~
    nilüfer&aksu /Dokunmak

  • sevgi15.01.2024 - 19:29

    Can kulağıyla dinleyen bir yürek,merhametin gözü,şefkatin sıcak eli,nezaketin sesi,…