"Delirmemek için yazanlar delirdiğinde de yazmaya devam edecek.Ne içten bir deliliğin bilgeliğidir bu.Kendimizle tanışma hâli.! "
NiLüFeR AkSu
.
..
...
“Eğer derin bir yara iziniz varsa bu bir kapıdır. Eğer çok eski bir hikâyeniz varsa bu bir kapıdır. Eğer gökyüzünü ve suyu neredeyse dayanamayacak kadar seviyorsanız,bu bir kapıdır. Daha derin bir yaşamı,dolu bir yaşamı, aklı başında bir yaşamı arzuluyorsanız bu bir kapıdır.” ~ C.Pinkola Estes
“Hatırlar mısın ? İlk yıllarımızda beştaş oynardık. Şimdi anlıyorum ki, o da bir sevme biçimiymiş. Bir çocuk oyunu üzerine kurmuşuz hayatımızı. Sen öldün. Ben yaşlandım. Seni bir daha sevmek için gelsem,mezarında,beştaş oynasam bir başıma.Kime anlatırsın ki.Şimdi ne taş,ne oyun,ne yer sofrasındaki rüya. Büyüdüğüm her yerden gittim. Yalnız uykum, son kapının önündeyim. Seni çok özledim…” ~ Şükrü Erbaş / Kenar Notları Sevgili eşi Hatice Hanım’a ithafen…
“Herkesin uykusunda boğulduğu Taşlara konuştuğu,kuyulara inandığı Duasından korktuğu,Tanrısını öldürdüğü Acısını unutmuş bu insan çölünde Bir gün bir çocuk çıkıp da Topuklarımızda kaybolmuş bir mavi sesle ‘Ben sizi sevmiyorum.’ Derse…
Gelecek nereden gelecek diyordun ya.” ~ Şükrü Erbaş
İnsanlar vardır Gelip geçerler hayatlarımızdan Kimi hiçbir iz bırakmaz ardından Kimi hafifçe okşar ruhumuzu Kimi de hüzün bırakır ardından… İnsanlar vardır Usulca sokulurlar içimize Sonsuzcasına orada kalsın isteriz Bazıları serap gibidir Yokluğunda hayâlleridir gerçeğimiz… İnsanlar vardır Konuştukça su olur akarlar kalbimize Kan gibi Can gibi Canan gibi… İnsanlar vardır Işığı sönmüş yıldızlar gibi çaresizdirler Açtın mı kollarını Kalbine doldururlar ışığı… İnsanlar vardır Soğuk duvarlar misali Gülümsemenin sıcaklığını bilmezler Bilseler de sevmezler… İnsanlar vardır Gelip geçerler hayatlarımızdan Kimi depremlerle gider Kimi fırtınalarla… Ben kalanlardan yanayım Gitmeyenlerin sadakâtini ve sabrını severim Sarılıp bırakmayanların sıcaklığını… ~ Şems_i Tebrizi ~ Bir insanın kalbine girmek kolaydır,zor olan o kalp de yaşayabilmektir. Yaşayabilen ve yaşatabilen ‘olmayı bilmek,temennisi ile.Her birimiz adına… Konukluğunuza ve değerli paylaşımınıza kalbi teşekkürlerimi, bıraktım. Sayın, Pehlevan Selâm,saygı ile…
“birbirimizin yaşamlarına değeriz bir sözle bir bakışla bir dokunuşla… ~ bir el bir eli tutar tutulan el yola dönüşür… ~ ya gideceği yere kadar eşlik eder ya da s’onsuzluk olur… ~ nilüfer&aksu /Dokunmak
“Eğer derin bir yara iziniz varsa bu bir kapıdır.
Eğer çok eski bir hikâyeniz varsa bu bir kapıdır.
Eğer gökyüzünü ve suyu neredeyse dayanamayacak kadar seviyorsanız,bu bir kapıdır. Daha derin bir yaşamı,dolu bir yaşamı,
aklı başında bir yaşamı arzuluyorsanız bu bir kapıdır.”
~
C.Pinkola Estes
“Hatırlar mısın ? İlk yıllarımızda beştaş oynardık.
Şimdi anlıyorum ki, o da bir sevme biçimiymiş.
Bir çocuk oyunu üzerine kurmuşuz hayatımızı.
Sen öldün. Ben yaşlandım. Seni bir daha sevmek için gelsem,mezarında,beştaş oynasam
bir başıma.Kime anlatırsın ki.Şimdi ne taş,ne oyun,ne yer sofrasındaki rüya. Büyüdüğüm her yerden gittim. Yalnız uykum, son kapının önündeyim. Seni çok özledim…”
~
Şükrü Erbaş / Kenar Notları
Sevgili eşi Hatice Hanım’a ithafen…
Hayatın mutlak doğrusu yok,
içinize sineni olsun…
‘Mavi, ana renklerden biridir. Koşulsuz,uçsuz bucaksız ,sonsuz bir sevgiyi çağrıştıran…
“Kendi çocukluğuna sarılamayan,hiçbir çocuğu sevgiyle kucaklayamaz.!”
~
nilüfer&aksu / İçindekiNeyseDışınaYansıyanDaOdur
“Herkesin uykusunda boğulduğu
Taşlara konuştuğu,kuyulara inandığı
Duasından korktuğu,Tanrısını öldürdüğü
Acısını unutmuş bu insan çölünde
Bir gün bir çocuk çıkıp da
Topuklarımızda kaybolmuş bir mavi sesle
‘Ben sizi sevmiyorum.’ Derse…
Gelecek nereden gelecek diyordun ya.”
~
Şükrü Erbaş
“İnsanda ne var ? İnsana ne verilmemiştir ? İnsan neyle yaşar.? Bunları öğrenince yine göğe döneceksin.”
~
Tolstoy
İnsanlar vardır
Gelip geçerler hayatlarımızdan
Kimi hiçbir iz bırakmaz ardından
Kimi hafifçe okşar ruhumuzu
Kimi de hüzün bırakır ardından…
İnsanlar vardır
Usulca sokulurlar içimize
Sonsuzcasına orada kalsın isteriz
Bazıları serap gibidir
Yokluğunda hayâlleridir gerçeğimiz…
İnsanlar vardır
Konuştukça su olur akarlar kalbimize
Kan gibi Can gibi Canan gibi…
İnsanlar vardır
Işığı sönmüş yıldızlar gibi çaresizdirler
Açtın mı kollarını
Kalbine doldururlar ışığı…
İnsanlar vardır
Soğuk duvarlar misali
Gülümsemenin sıcaklığını bilmezler
Bilseler de sevmezler…
İnsanlar vardır
Gelip geçerler hayatlarımızdan
Kimi depremlerle gider
Kimi fırtınalarla…
Ben kalanlardan yanayım
Gitmeyenlerin sadakâtini ve sabrını severim
Sarılıp bırakmayanların sıcaklığını…
~
Şems_i Tebrizi
~
Bir insanın kalbine girmek kolaydır,zor olan o kalp de yaşayabilmektir. Yaşayabilen ve yaşatabilen ‘olmayı bilmek,temennisi ile.Her birimiz adına…
Konukluğunuza ve değerli paylaşımınıza kalbi teşekkürlerimi, bıraktım. Sayın, Pehlevan
Selâm,saygı ile…
“birbirimizin yaşamlarına değeriz
bir sözle
bir bakışla
bir dokunuşla…
~
bir el bir eli tutar
tutulan el yola dönüşür…
~
ya gideceği yere kadar eşlik eder
ya da s’onsuzluk olur…
~
nilüfer&aksu /Dokunmak
Can kulağıyla dinleyen bir yürek,merhametin gözü,şefkatin sıcak eli,nezaketin sesi,…