H İ Ç İ N İ Ç İ N D E K İ P İ Ç
"Aşka düşen insanlardan yer çekimi sorumlu değildir." Albert Einstein
"...gökyüzünün kalkıp dudaklarıma bir değmesi var,/ oysa kapılar var, duvarlar var, perdeler var..."TU
hadi baaalım.. seç pasha
seçemedim bak şimdi...:)
onar 10ar olsun pasha :))))
aşağı adi yukarı değerli... tüm duygular insana ait.. hayatın hangi duyguyu ne zaman yaşatacağı da pek bilinedi değil :)))
ooo pasha cesur gördüm seni :)
sürümden kazanırız olma mı..
günahlarınız uygun fiyata alınır.. takas yapılır.. özgeçmişler değiştirilir
aldatmaktan pişman olmuş bi insanın kendini kandırması..günahlarım aşk ister
"Aşka düşen insanlardan yer çekimi sorumlu değildir." Albert Einstein
"...gökyüzünün kalkıp dudaklarıma bir değmesi var,/ oysa kapılar var, duvarlar var, perdeler var..."TU
hadi baaalım.. seç pasha
seçemedim bak şimdi...:)
onar 10ar olsun pasha :))))
aşağı adi yukarı değerli... tüm duygular insana ait.. hayatın hangi duyguyu ne zaman yaşatacağı da pek bilinedi değil :)))
ooo pasha cesur gördüm seni :)
sürümden kazanırız olma mı..
günahlarınız uygun fiyata alınır.. takas yapılır.. özgeçmişler değiştirilir
aldatmaktan pişman olmuş bi insanın kendini kandırması..
günahlarım aşk ister