Kültür Sanat Edebiyat Şiir

Esmaül Hüsna sizce ne demek, Esmaül Hüsna size neyi çağrıştırıyor?

Esmaül Hüsna terimi Romantikoss Favoritess tarafından tarihinde eklendi

  • Romantikoss Favoritess
    Romantikoss Favoritess

    el halim dedim ama hastayım
    veya hastalık tanılarıyla şizofreni açısından muhattap oldum diyelim ki

    nereden hepimiz allah ın kulu oluyormuşuz ki

    o konu öyle bile olsa

    o açıdan işte bütün ameller de

  • Romantikoss Favoritess
    Romantikoss Favoritess

    hastalık olsa da el halim demedim mi yani
    dememişim sayılacakmışım güya

    öyle bir sesmiş ki

    niye acab
    *

  • Tuna Kafkas
    Tuna Kafkas

    allah belanızı versin o halde ne diyelim :)

  • Romantikoss Favoritess
    Romantikoss Favoritess

    Malı gitmeyen, parası bitmeyen ve hasta olmayanda hayır yoktur. Çünkü Allahü Teala'nın sevdiği kul belaya maruz kalır.

    Hz Muhammed


  • Romantikoss Favoritess
    Romantikoss Favoritess

    cennet diyen biri
    susmuyor ama çok şükür karşıma da çıkmıyor diye neye sevinebilir ki

    ?

  • Romantikoss Favoritess
    Romantikoss Favoritess



    gülerken cennet diyemiyormuşum da
    herkes niye güldü diye merak ediyormuşum güya

    öyle mi ?

    niye acaba -
    allah kuluna kâfi değil mi

    allah bildiği şeyi unutur mu
    böyle mi affedeceğiz acaba insanları

    neden cennet demeden birini affedeyim ki normalde

  • Tuna Kafkas
    Tuna Kafkas

    kurcala sen, kurcalamaya devam et bu gerzek tespitlerini ve bu mülevves tefekkürler etrafında dön dur... sana diyorum evet rumuzu berbat üye...

  • Romantikoss Favoritess
    Romantikoss Favoritess

    niye ben allah ın insan eli bile değmemiş kitabına euzu diyecekmişim ki

    anlayamadın doğrusu
    siz bilenlere sorun bence de

    gerçi demesen de olur.

    Ben kimseye bir toplu iğne çöpü bile dilemedim ki
    peygamberlere diledim başarıları...

    insani olan konuları

    insanlara dilemedim ki o konu öyle olmasa.

  • Romantikoss Favoritess
    Romantikoss Favoritess

    el mümit el müntekim


    ne olabilir başka anlamı
    gitsen bulsan
    her şeytanın bir cehennemi olsa

    24 saat euzu dedirtsen

  • Romantikoss Favoritess
    Romantikoss Favoritess

    Neden benimle aynı dili konuşmayan biri ne yazdığımı anlayamadı diye bana cevap versin

    anlayamadım yani ?

    Bana salak göründü anlamadığım bir açıdan.

  • Romantikoss Favoritess
    Romantikoss Favoritess

    varsa az da olsa vicdanım
    bana dönük çalışsın
    sussun her şey
    yok olsun o görüntüler

    bunun da adı vicdan olsun

    bunun adı olsun
    vicdan mı bu artık sizce ?

  • Romantikoss Favoritess
    Romantikoss Favoritess

    neden ben x biriyle kendi vicdanımın işlemediği veya konuşmadığı bir açıdan insanlarla vicdan muhasebesine gireceğim yani

    sanat mı oldu artık bunun adı

    kaldı mı sanat diye bir şey !

  • Romantikoss Favoritess
    Romantikoss Favoritess

    24 saat sessizlik istiyorum diyorum

    küfür işitiyorum öyle mi

    Ben bilmiyor muyum kim ruh hastası kim sapık
    bana böyle bir dert vermedi allah diyemiyor muyum yani sizce


    Siz ne hakla diyeceksiniz ki o zaman benim bile diyemediğim şeyi ? !!!

  • Romantikoss Favoritess
    Romantikoss Favoritess

    O zaman beni düşündükçe açsın açsın o sesi tepeniz kıssın cehennem desin
    siz de kendisine yalvarın

    ödeşmiş olalım.

    Bu açıdan konu bu bir de...

    Yok bu konu bile değilse ben neden cehenneme at şu aptal sesi diyememiş olayım ki ?

  • Romantikoss Favoritess
    Romantikoss Favoritess

    tepemde put mu kıracak yani öyle bir konusunuz ki ses kütlesi diye taş yağıyor üstümüze

    ben ne dilesem Allah dilerse yapmıyormuş da benim adım mı eksik kaldı


    siz nası insansınız ben anlamış değilim.

  • Romantikoss Favoritess
    Romantikoss Favoritess

    neden yani ben sizi allah cehenneme kadar kovalasın inşallah diye değil de
    çok çirkinsin de ondan diye kovalayacağım ki


    insan bela okusa öyle okumaz zaten
    şu mu yani şimdi belki o nefret edilen şarkı şiir sanat olsa
    tek bir ortak konumuz var mı yani artık sizce

    niye normal insanlar gibi susan, okuyan, evlenen, boşanan, yarışan biri değil de bu ses kütlesi bu bela

    ?

  • Romantikoss Favoritess
    Romantikoss Favoritess

    o kadar iğrençti ki ben artık bilmiyor muyum

    13 yıl ses duymuş bir insan olarak unuttum mu yani sizce Allah boş konuşanı sevmez diye okuduğumdan kendi nefret ettiğim şeyi mi unuttum yani artık konusu cennet diye


    o açıdan da cehennem zaten.

  • Romantikoss Favoritess
    Romantikoss Favoritess

    konusu cehennem olmasa bile
    susmayan ses kütlesi kim ki ben bilemiyorum zaten

    neden ölsün veya ölmesin yaşasın

    belki sadece şeytandır belki değildir de cehennem konusunu sevmiyor

    bana mı kaldı yani Allah'ı düşünmek kitap okumak bu açıdan zaten

    ben n'apabilirim ki bu insanlar karşıma çıksın veya çıkmasın
    en nefret ettiğim konu

  • Romantikoss Favoritess
    Romantikoss Favoritess

    o zaman nesi zikir oluyor bunun

    ben normalde allahım sen istersen cehenneme de atarsın ben affettim diyeceğime
    şarkı oldu da

    sen bence cehenneme at ama istersen affedersin şarkı bile olamadı

    bu nasıl zikir olsun ses kütlesi açısı batasıca

  • Romantikoss Favoritess
    Romantikoss Favoritess

    bu nasıl bir mızıka kaybolsa bile
    evrenden cinler mi üflüyor artık
    içi dolu fıcık

    ne binarualı frekansı bu
    internet mi yani ki
    neyin deliliğe yönelik korkunç tuzağıydı bu cehenneme atamadığı peki

    ?

  • Romantikoss Favoritess
    Romantikoss Favoritess

    çok evet

    kendisi arkadaşım gibidir
    bazen ben de namaz kılmam da "allah ım bi cehennemi atamadın" derim

    o da internette o konuymuş

  • Romantikoss Favoritess
    Romantikoss Favoritess

    yani neden cehenneme atabileceğini düşünüp sakındığım allah sizi cehenneme atamasın ki

    dinde baskı yoktur

  • Romantikoss Favoritess
    Romantikoss Favoritess

    yağlı boya değmesin
    sana nazar değmesin


    bu şekilde çok mu komik acaba sizce ?

  • Romantikoss Favoritess
    Romantikoss Favoritess

    İşte o kitabı aç oku
    konusunu

    zaten böyle bir kitap

    bu açıdan konu ne ki zaten
    bir karınca bile kalmasın bana rahatsız vermiş olmasın

  • Romantikoss Favoritess
    Romantikoss Favoritess

    Allah beni de bir gün öldürecekse
    ben de el mümit diyorsam

    geri kalan boş vakitlerimde çadırımın üstüne şıp diye damladı allah canımı da almadı
    çalıyor diye

    size merhaba diyeceğimi mi sandınız ki?

    Yoksa insana rahatsızlık veren cehennemden başka bir şey var mı sandınız?

  • Romantikoss Favoritess
    Romantikoss Favoritess

    bu açıdan kitap okuma rehberi eline geçmediyse

    neden evimdeki kitap eline geçmedi diye tepemden kitap atıyorlar
    neden bu ahlaksız terbiyesiz insanlar yedi sülalesiyle kendi kitaplarını okuttuğunu sanıyor da

    ellerinde benim kitabımın bir kopyası yok gibi bağırıyorlar acaba

    ülkemize ne açıdan ses çığı düştü

    bunun hesabını bir bütün dünyaya sorsun diye ONU diyorum

  • Romantikoss Favoritess
    Romantikoss Favoritess

    neden acaba ben kendi anladığımı kendi ektiğimi biçemiyorum da

    horoz diye hakaret ekenler yol geçen hanı gibi gökte geziyorlar


    ve bu ilim hiç bir işe yaramasaydı bile kendileri neden bir işe yaramış gibi dikilmişler tepemde de
    insana evinde bile rahat yok mu ki

    ben faydasız ilimden huşu bulmayan kalpten Allah'a sığınmaktan bir diğer kulunu anlamak zorunda değilim

    Bunu anlamayan insanda akıl var mı ki beyin olsun*

  • Romantikoss Favoritess
    Romantikoss Favoritess

    içinde beyin yoksa zil mi olsun da çalın

    ben ona kafa demiyorum
    cehennem diyorum.

  • Romantikoss Favoritess
    Romantikoss Favoritess

    Madem kitap okumasam da olur
    merhaba da demeyelim mi


    demeyelim bence.
    İnsan kendi hafızasının dışına merhaba demeye çok meraklı olmuyor.

  • Romantikoss Favoritess
    Romantikoss Favoritess

    madem değilim cennetlik
    neden benim kafamın içinde "defol" desin Allah
    hem de sırf kitapta yazıyor diye


    sen bu dersi bir diğer kitaptan alsan bile
    kim seninle kitap okumak istiyor

    hiçkimse !


    Siz nasıl sesler icat ettiyseniz onlara cennet demeseniz de oluyorsa
    Ben de sizinle kitap okumasam da olur.