13 yıl ses duymuş bir insan olarak unuttum mu yani sizce Allah boş konuşanı sevmez diye okuduğumdan kendi nefret ettiğim şeyi mi unuttum yani artık konusu cennet diye
neden evimdeki kitap eline geçmedi diye tepemden kitap atıyorlar neden bu ahlaksız terbiyesiz insanlar yedi sülalesiyle kendi kitaplarını okuttuğunu sanıyor da
ellerinde benim kitabımın bir kopyası yok gibi bağırıyorlar acaba
ülkemize ne açıdan ses çığı düştü
bunun hesabını bir bütün dünyaya sorsun diye ONU diyorum
el halim dedim ama hastayım
veya hastalık tanılarıyla şizofreni açısından muhattap oldum diyelim ki
nereden hepimiz allah ın kulu oluyormuşuz ki
o konu öyle bile olsa
o açıdan işte bütün ameller de
hastalık olsa da el halim demedim mi yani
dememişim sayılacakmışım güya
öyle bir sesmiş ki
niye acab
*
allah belanızı versin o halde ne diyelim :)
Malı gitmeyen, parası bitmeyen ve hasta olmayanda hayır yoktur. Çünkü Allahü Teala'nın sevdiği kul belaya maruz kalır.
Hz Muhammed
cennet diyen biri
susmuyor ama çok şükür karşıma da çıkmıyor diye neye sevinebilir ki
?
gülerken cennet diyemiyormuşum da
herkes niye güldü diye merak ediyormuşum güya
öyle mi ?
niye acaba -
allah kuluna kâfi değil mi
allah bildiği şeyi unutur mu
böyle mi affedeceğiz acaba insanları
neden cennet demeden birini affedeyim ki normalde
kurcala sen, kurcalamaya devam et bu gerzek tespitlerini ve bu mülevves tefekkürler etrafında dön dur... sana diyorum evet rumuzu berbat üye...
niye ben allah ın insan eli bile değmemiş kitabına euzu diyecekmişim ki
anlayamadın doğrusu
siz bilenlere sorun bence de
gerçi demesen de olur.
Ben kimseye bir toplu iğne çöpü bile dilemedim ki
peygamberlere diledim başarıları...
insani olan konuları
insanlara dilemedim ki o konu öyle olmasa.
el mümit el müntekim
ne olabilir başka anlamı
gitsen bulsan
her şeytanın bir cehennemi olsa
24 saat euzu dedirtsen
Neden benimle aynı dili konuşmayan biri ne yazdığımı anlayamadı diye bana cevap versin
anlayamadım yani ?
Bana salak göründü anlamadığım bir açıdan.
varsa az da olsa vicdanım
bana dönük çalışsın
sussun her şey
yok olsun o görüntüler
bunun da adı vicdan olsun
bunun adı olsun
vicdan mı bu artık sizce ?
neden ben x biriyle kendi vicdanımın işlemediği veya konuşmadığı bir açıdan insanlarla vicdan muhasebesine gireceğim yani
sanat mı oldu artık bunun adı
kaldı mı sanat diye bir şey !
24 saat sessizlik istiyorum diyorum
küfür işitiyorum öyle mi
Ben bilmiyor muyum kim ruh hastası kim sapık
bana böyle bir dert vermedi allah diyemiyor muyum yani sizce
Siz ne hakla diyeceksiniz ki o zaman benim bile diyemediğim şeyi ? !!!
O zaman beni düşündükçe açsın açsın o sesi tepeniz kıssın cehennem desin
siz de kendisine yalvarın
ödeşmiş olalım.
Bu açıdan konu bu bir de...
Yok bu konu bile değilse ben neden cehenneme at şu aptal sesi diyememiş olayım ki ?
tepemde put mu kıracak yani öyle bir konusunuz ki ses kütlesi diye taş yağıyor üstümüze
ben ne dilesem Allah dilerse yapmıyormuş da benim adım mı eksik kaldı
siz nası insansınız ben anlamış değilim.
neden yani ben sizi allah cehenneme kadar kovalasın inşallah diye değil de
çok çirkinsin de ondan diye kovalayacağım ki
insan bela okusa öyle okumaz zaten
şu mu yani şimdi belki o nefret edilen şarkı şiir sanat olsa
tek bir ortak konumuz var mı yani artık sizce
niye normal insanlar gibi susan, okuyan, evlenen, boşanan, yarışan biri değil de bu ses kütlesi bu bela
?
o kadar iğrençti ki ben artık bilmiyor muyum
13 yıl ses duymuş bir insan olarak unuttum mu yani sizce Allah boş konuşanı sevmez diye okuduğumdan kendi nefret ettiğim şeyi mi unuttum yani artık konusu cennet diye
o açıdan da cehennem zaten.
konusu cehennem olmasa bile
susmayan ses kütlesi kim ki ben bilemiyorum zaten
neden ölsün veya ölmesin yaşasın
belki sadece şeytandır belki değildir de cehennem konusunu sevmiyor
bana mı kaldı yani Allah'ı düşünmek kitap okumak bu açıdan zaten
ben n'apabilirim ki bu insanlar karşıma çıksın veya çıkmasın
en nefret ettiğim konu
o zaman nesi zikir oluyor bunun
ben normalde allahım sen istersen cehenneme de atarsın ben affettim diyeceğime
şarkı oldu da
sen bence cehenneme at ama istersen affedersin şarkı bile olamadı
bu nasıl zikir olsun ses kütlesi açısı batasıca
bu nasıl bir mızıka kaybolsa bile
evrenden cinler mi üflüyor artık
içi dolu fıcık
ne binarualı frekansı bu
internet mi yani ki
neyin deliliğe yönelik korkunç tuzağıydı bu cehenneme atamadığı peki
?
çok evet
kendisi arkadaşım gibidir
bazen ben de namaz kılmam da "allah ım bi cehennemi atamadın" derim
o da internette o konuymuş
yani neden cehenneme atabileceğini düşünüp sakındığım allah sizi cehenneme atamasın ki
dinde baskı yoktur
yağlı boya değmesin
sana nazar değmesin
bu şekilde çok mu komik acaba sizce ?
İşte o kitabı aç oku
konusunu
zaten böyle bir kitap
bu açıdan konu ne ki zaten
bir karınca bile kalmasın bana rahatsız vermiş olmasın
Allah beni de bir gün öldürecekse
ben de el mümit diyorsam
geri kalan boş vakitlerimde çadırımın üstüne şıp diye damladı allah canımı da almadı
çalıyor diye
size merhaba diyeceğimi mi sandınız ki?
Yoksa insana rahatsızlık veren cehennemden başka bir şey var mı sandınız?
bu açıdan kitap okuma rehberi eline geçmediyse
neden evimdeki kitap eline geçmedi diye tepemden kitap atıyorlar
neden bu ahlaksız terbiyesiz insanlar yedi sülalesiyle kendi kitaplarını okuttuğunu sanıyor da
ellerinde benim kitabımın bir kopyası yok gibi bağırıyorlar acaba
ülkemize ne açıdan ses çığı düştü
bunun hesabını bir bütün dünyaya sorsun diye ONU diyorum
neden acaba ben kendi anladığımı kendi ektiğimi biçemiyorum da
horoz diye hakaret ekenler yol geçen hanı gibi gökte geziyorlar
ve bu ilim hiç bir işe yaramasaydı bile kendileri neden bir işe yaramış gibi dikilmişler tepemde de
insana evinde bile rahat yok mu ki
ben faydasız ilimden huşu bulmayan kalpten Allah'a sığınmaktan bir diğer kulunu anlamak zorunda değilim
Bunu anlamayan insanda akıl var mı ki beyin olsun*
içinde beyin yoksa zil mi olsun da çalın
ben ona kafa demiyorum
cehennem diyorum.
Madem kitap okumasam da olur
merhaba da demeyelim mi
demeyelim bence.
İnsan kendi hafızasının dışına merhaba demeye çok meraklı olmuyor.
madem değilim cennetlik
neden benim kafamın içinde "defol" desin Allah
hem de sırf kitapta yazıyor diye
sen bu dersi bir diğer kitaptan alsan bile
kim seninle kitap okumak istiyor
hiçkimse !
Siz nasıl sesler icat ettiyseniz onlara cennet demeseniz de oluyorsa
Ben de sizinle kitap okumasam da olur.