gidiyorum demekle gidilse
ve gitti denilebilse
bitti demekle bitebilse
kimse geriye dönmese
gitti ve bitti denilse
bir hikaye sona erse
geri gelmeyecek kayıpları
ve yitenleri düşündüğümde
ağlamaklı olurum
kabarır duygularım
kendimi tutamam
oluk oluk ağlarım
eteklerdeki taşlar döküldü
bilinçaltları boşaltıldı
etrafa nefret saçıldı
kinler kusuldu günlerdir
seromonide
birincilik sevgisizliğindi
(ŞİDDET)
şiddet egoda
hekimlere “bağlayın kaçmasınlar”
“bayrağın ucundan tut desen kaç para diye sorarlar” diyen
anayasası yüzde doksan beş oy alan
yoksullukta
hastalıkta
ve üzünçte
mutluluk yaşanmazmış diyorlar
oysa mutluluğun
yeri
benim sarhoşluğum
sensizliğe
yaşamın çekilmezliğine
ve vazgeçilmezliğine
Kasım 2014
umudun adı begonya
ve sardunyalar açtı
petunyalar coştu
menekşeler de
rengarenk ve hoştu
ama
ne üstümüze lazımdı
vatanı biz mi kurtaracaktık
yanlış yoldaydık
kime göre doğru
neye göre yanlıştı
yanlış tarafta mıydık
bir de
yüreklere yağsa yağmur
temizleyip
arındırsa pisliklerden
kepazeliklerden
rezaletten




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!