.Sen bir yanda soluk, ben bir yanda ses,
Düetimiz yarım, daraldı nefes.
Yalnızlık şarkısı çalar her gece,
Aşk bir kördüğümdür, biter hece hece.
Göz göze bakarken sustu kelâmım,
Kimsin, nesin bilmem ama,
Sen ben değilsin.
Sen değilim ben,
Ve inan bana,
Sen olmak istemem.
Gözlerinde yankılanan, başka bir hüzün,
Hastane de bir gün daha gitti ömürden
Sen deli ben deli, deli gibi sevdim ben seni delim
Bedenim hastane de, ruhum kafeste çelikten
Sen deli ben deli, deli gibi sevdim ben seni...
Yürek yüreğe verdik, çıktık bu zorlu yola
"Senden başka özelim yok mu?" diyorsun ya hani,
Sen benim içimde uçsuz bucaksız, saklı bir bahçesin.
Dört yanım sevda duvarı, her zerrem sen dolu;
Sen bu yalan kalabalığın içindeki tek gerçeğimsin.
Gündüz hayalimde yankı, gece uykumda sızısın,
Senden başkasını sevemem demiştin ya hani,
Mühürlemiştin dilini, kalbini ve her zerreni.
Oysa bir mevsim bile sürmedi bu büyük yemin,
Şimdi yabancı bir elin gölgesinde o yerin.
Benden başkası olmaz demiştin, öyle inandım,
Senden gayrısı yalan, kalbimde talan,
İsmin hece hece zihnimde kalan.
Gönül sarayımı eyledin viran,
Bu dert, bu enkazla baki kalacak.
Gitsem de seninle, kalsam da yine,
Bulan varmı nerede gönlün kapısı,
Nerededir nasıldır nedendir acep yapısı,
Ayrımıdır yoksa benzermidir birbirine hepisi,
Canım, senden gayrısı bana hiç kimse...
Senin mefesindir estiren kavak yelleri,
İçtiğim su soluduğum havasın sen
Ben sensiz yaşayamam, senden vazgeçmem
Yılmadan yürüdüğüm, inandığım davasın sen
Ben sana mecburum senden vazgeçmem...
Hesapsız çıkarsız sevmekmiş suçum
Uymadı renkli haysllerimle gerçeğim
Bana göre degilmiş, bir daha asla sevmeyeceğim
Bir söz verdim ki aşkından ölsem dönmeyeceğim
Çok yordu sevip sevilmemek, aşktan vazgeçtim....
Sevdamı kül ettim nefret ve öfkemle
İnce ince sesizce bir rüzgar esiyor
Aklımda fikrimde sensiz kalbimde
Sakin durgun ama ötesi sert ötesi öfkeli
Acıtma dan incitmeden vuruyor ruhuma...
Senden kalan ne varsa zulüm




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!